Monique

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Monique en heb bijna de kaap van 60 bereikt. IK ben getrouwd met een lieve man, moeder van 2 volwassen kinderen en heb 2 fantastische kleinkinderen een meisje ( jonge dame al ) van 14 jaar en een jongetje van 6 jaar waar ik mijn handen aan vol heb. Ik ben sportief ik doe aan pilates ( een spier en lenigheid oefening ) , zoumba en spinning 3 maal per week. Wij houden van korte of lange trippen en zijn meestal culinaer bezig. Ons lievelings land is Spanje en vooral Almeria, waar wij dan rondtrekken in het binnenland en daar de echte spaanse cultuur en eten nuttigen. Graag zou mijn man daar willen wonen maar ik vind het afscheid en lange tijd bijn onze kinderen en kleinkinderen te erg, dus voorlopig zit het er nog! niet in.

Ik ben dus dan ook benieuwd naar mensen die ook zo houden van de spaanse cultuur en indien iemand die daar een verblijf heeft en graag iemand heeft voor onderhoud in tuin en huis daar, graag zelfs.

groetjes
Monique

Hoi Monique,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik hier in Belgie het weer bekijk dan is het niet veel soeps!
Kan het goed begrijpen dat jullie de warmere oorden opzoeken.
De Costa de Almeria is een echt vakantieparadijs,het is de streek waar je het gevoel krijgt van écht in Spanje te zijn, de streek van de tomaten en olijven, van de fiesta en de siësta.
Nou Monique als je nog eventueel vragen hebt,dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Monique !
groet,georgessiam.