Moet elke bestuurder bij het ophalen van de rv aanwezig zijn

Dag
Ik moet de camper alleen ophalen en daarna ( later op de dag) de rest van de familie ophalen. Daar zitten ook bestuurders bij. Zij komen uit new york.
Ik begrijp dat deze dan niet de rv mogen besturen want zij zijn niet op het ophaalcentrum gezien.
Dit is een groot probleem .

Weet iemand een oplossing?

Is het mogelijk om op een ander cruise america afhaalstation aan te melden en in te schrijven/ registreren?? ( dat zou in new york kunnen want daar zijn ze een week)

Of zou ik met kopieen paspoort en rijbewijs iets kunnen doen?.

Ik hoor graag ideeeen

Dank alvast

Hallo Johannes,
ik neem aan dat een mailtje naar Cruise America de kortste klap is en de meeste zekerheid biedt. Ik stuur je nog even een privé bericht.

Dag, dat wilde ik doen, maar nergens emailadres…
Misschien heeft iemand er ervaring mee.

Privebericht nog niet ontvangen…
Dank in ieder geval

Bij het aanklikken van je naam komt geen mogelijkheid om een privé bericht te sturen. Dit e-mailadres heb ik wel gevonden, deze mensen weten het natuurlijk ook wel: info@tiogatours.nl
En overigens geloof ik nooit dat het een probleem is. Als jij bij het afhaalkantoor de zaak voorlegt en vraagt of zij het willen doorgeven naar het kantoor waar de andere bestuurders zich kunnen melden met paspoort en rijbewijs zal het mijns inziens geen probleem zijn.
Hoeveel tijd heb je nog?

Tspeelt in de zomer…
Kheb geboekt via tiogatours… Zij zeggen dat de bestuurders live er moeten zijn. En bellen als we in amerika zijn om dit te bespreken met verhuurcentrum
Dat stresst ons, want als het niet kan moet ik een zoon eerder mee laten vliegen , dan kan hij in ieder geval ook ridjen.
Maar dat kost hem een dag new york…

Ik probeer creatieve oplossingen te vinden… Die passen in ons strakke schema.
Kzal mijn email toevoegen…

Dank alvast

Johannes,

hier een link naar het hoofdkantoor van Cruise America. Contact Us - Cruise America En op dezelfde pagina allerhande contacten voor General Rental Information het reservation Department en Customer Service. Ik denk dat de eerste, die over General Rental Information je beste optie is. Of maandag even bellen (via Skype, of op de zaak)

Succes,

Willem

Dank, geweldig… Ik heb net gemaild.
Ik zal hier melden hoe het uiteindelijk geregeld kan worden…
Ik hoop dat er iets uitkomt.

Groetjes

Dag allen, tot op heden geen enkele reactie van cruise america.
Ben nog niet verder.
Helaas,

Wie is er wel eens in het afhaalstation van CA in New York geweest?
Misschien moet ik het daar ter plekke regelen??
Maar zo zonde van de tijd als het niet lukt.

Tips?.?.

Bellen! En rekening houden met het tijdsverschil :wink: