Ik wou eventjes een berichje plaatsen, dat het moeilijk is om een leuke vakantie baan te vinden effe wat handige sites is missgien wel leuk zodat jullie een beetje hulp hebben bij het zoeken… ik ben namelijk al 4 maand bezig en krijg afwijzing naar afwijzing voor mijn kiezen omdat ik niet genoeg ervaring heb…
deze sites zijn in ieder geval bereid om je een goede en eerlijke kans te geven ondanks je ervaring
www.travelactive.com
www.goedesfeer.nl ( alleen in nederland belgie en duitsland ) wees er snel bij want bij hun is vol echt voll…
en zoek anders een leuk baantje in de horeca… want entertainment jobs zijn gauw vol… dat merk ik nu zelf ook
Ik heb laatst SummerJob Magazine ontvangen op school, ik vind het echt een super blad. Staan veel tips in, kijk anders effe op hun site www.summerjob.nl.
Heb vorig jaar zelf voor DEA gewerkt op Cyprus, als hotelentertainer, super baan.
hey mensen
ja 17 is een lastige leeftijd,
en bij de meeste horeca gelegenheden tenminste waarop ik heb gereageerd kreeg je wel inwoning…
maar je kan het altijd proberen, ik ben nu ook bezig met een plek in rhodos, dit was zo voor elkaar als je daar meer info over wil moet je me maar eventjes mailen,
oh ja en je moet vaak bij elk bedrijf je reis zelf betalen dit is zo omdat sommige mensen gewoon op vakantie gaan van het tickit dat ze krijgen van het werkadres, je betaalt dus in eerste instantie je reis zelf en krijgt daarna gewoon alles weer vergoed, dit i svaak het geval…