Als versterking voor het Wereldwijzer Reiscafe zijn we nog op zoek naar een 3de moderator die zich bezig houd met discussie onderwerpen over reizen.
Je taken als moderator omvatten o.a.: Nieuwe onderwerpen plaatsen over reizen,nieuwe spelletjes over reizen bedenken,peilingsvragen etc…
Titels van berichten aanpassen om ze duidelijker te maken,bezoekers helpen met vragen,alsook het reiscafe forum voorzien van nieuwe posts,dit allemaal op vrijwillige basis.
Interesse?
Reageer hieronder of je kan me ook altijd een pb berichtje sturen !
groet,
georgessiam.:chin:
Hoeveel tijd gaat er dan ongeveer inzitten, Georges? 
Nou een paar keer per week is toch een vereiste,Danechka (2a 3 keer minimum) de tijd die je aanwezig bent kan je zelf invullen:30 minuten een uur etc…
Ook is het belangrijk dat je nieuwe postings plaatst,het komt er op neer dat het reiscafe forum niet verwaarloosd wordt.(absentie)
Ik ben bang dat ik de nieuwe posts een beetje zou gaan vergeten, al lijkt het me voor de rest wel leuk. Wat is er allemaal nodig, voor je überhaupt moderator wordt?
Persoonlijk denk ik dat je wel een goede zou zijn Danechka. Je weet hoe het op het forum werkt, veel posts.
Nou gewoonlijk vragen we iemand die al een tijdje lid is hier op wereldwijzer.
Ook is er een minimum aan postings nodig (25 postings) om in aanmerking te komen als moderator.
Dankjewel.  Ik zou eventueel ook wel forumbeheerder willen zijn van bijvoorbeeld het Rusland forum, maar ik heb niet altijd evenveel tijd om het forum in de gaten te houden.
 Ik zou eventueel ook wel forumbeheerder willen zijn van bijvoorbeeld het Rusland forum, maar ik heb niet altijd evenveel tijd om het forum in de gaten te houden.
Voldoende kennis, er zin in hebben en 1 per per week de zaak bijhouden dan kan het hoor. Het is niet het drukste forum (Rusland) dus met beperkte tijd kan dat best. Als je wilt kijk ik er beetje mee zodat er geen ongewenste posts in komen. (Doe ik nu ook al in de forums zonder beheerder.)
Via Wereldwijzer app
Het lijkt me leuk om als moderator van het Reiscafé aan de slag te gaan. :biggrin:
Nou geweldig Daniella! IK zal het morgen in orde brengen (ben nu aan het werken) of een andere forum Admin kan je rechten aanpassen.groet: Georges.
Ik kijk nu al uit naar je interview :biggrin:
Feli! 
Zo, als Jeroen of Leontien je even koppelen dan kun je aan de slag.