nu ga ik het nog eens proberen. ik heb deze site nog niet helemaal door kennelijk…stuurde eerst arturo een privémail per ongeluk, hij antwoordde dat ik het beter op de rubriek mobiel internetten kon plaatsen. toen heb ik nog een poging gewaagd (weet inmiddels niet meer precies hoe) maar die is in het niets opgelost. hier plak ik een stukje van mijn eerste mail onder.
. wij hebben vorig jaar een huisje gekocht in een klein dorpje in le marche. daar willen we voorlopig zoveel mogelijk tijd doorbrengen (maar dat zal toch niet heel veel meer zijn dan 12 weken per jaar), ook om te werken en dan vooral op de laptop. ik zag bericht van je over een abonnement van mobiel waarmee je onbeperkt kunt internetten. kun je misschien mij van de huidige situatie op de hoogte brengen? ook de eventuele combinatie van een abonnement op een mobiele tel. dus samen met internetmogelijkheden.
alvast veel dank!
janneke doreleijers (jandore)
arturo, dus dank voor je antwoord en ik hoop dat dit nu lukt!! kan anders iemand die dit leest mij helpen? ik heb nl geen rubriek mobiel internetten kunnen vinden…zit nu geloof ik in italië reisforum