als ik met de mini bus wil reizen kan je dan ook van dalat naar hoi an of moet je dan in natrang uitstappen en daar weer een volgende bus nemen?
is er in die bus een toilet of wordt er tijdens een lange rit gestopt?
hoi
het lijkt me een erg lange rit met een mini bus.
is vliegen geen betere optie. misschien dat je via bijvoorbeeld air asia een goedkope vlucht kan vinden. scheelt een hoop tijd en een hoop vervelend zittende uren in een krappe mini bus.
als het de mini vans zijn die typisch in zuid oost azie zijn zal er geen wc in zitten. ik heb zowiezo geen bus meegemaakt in vietnam met een wc aan boord. ze zullen wel regelmatig stoppen waarschijnlijk!
omdat het een erg lange rit is zal je waarschijnlijk wel ergens moeten overnachten in een van de stop steden. of je moet geluk hebben een slaap bus te kunnen nemen die dezelfde avond vertrekt.
maar nogmaals ik zou het niet doen (weet je reden niet hoor)
groetjes lotte
er zijn idd nooit wc aanwezig (althans ik heb ze nog nooit weten te ontdekken) maar ze stoppen best vaak eignelijk (zelfs te vaak als je het mij vraagt).
En tja tis wel een lange zit (zie; heel erg lang). Maar een bus ticket is en blijft natuurlijk wel een stukkei goedkoper als vliegen (al kost airasia idd helemaal geen fuck). Maar als je geen moete hebt met uren stil zitten in een (vaak) iets te klein bussie moet het te doen zijn.
Als ik jou was zou ik de bus van Dalat naar Na thrang nemen en daar een dagje blijven en dan de slaapbus (echt perfect) naar Hoi An nemen. Heb je Na thrang ook gelijk bekeken ![]()