Milenyum Egel Konaklari Kusadasi

Milenyum Egel Konaklari word de mooiste residentie in Kusadasi.Met volledig zicht op de baai van Kusadasi.
Er komt een binnenzwembad, buitenzwembad,ondergrondse parking,24u op 24U security, sauna, tea-room enz…een 5 sterren de luxe residentie.
Ik woon zelf in de Egel Residentie, van dezelfde aannemer en verkopen ook de Dolphin Residentie . Maar die zijn nu bijna allemaal uitverkocht en vandaar nu het allernieuwste Milenyum Egel Konaklari.
De goedkoopste woning zal er wel 250.000 euro kosten.
Deze aannemer is de grootste in Kusadasi en bouwt echt naar europese normen.
Wij werken reeds meer dan 10 jaar samen met deze aannemer en reeds veel Belgen en Nederlanders kochten een woning uit een van hun projecten en allen zijn heel tevreden.

Er staan natuurlijk heel veel meedere goedkopere appartmenten en villa’s in massa’s te koop in Kusadasi, maar er zijn nu eenmaal mensen die iets super de luxe willen.Gelukkig is het niet voor iedereen crisis.

Als iemand meer informatie wil over dit project kan je me altijd mailen.

Zonnige groeten uit Kusadasi,
Franka

[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com

Hoi Franca, heb al een tijdje zitten kijken op dit forum omdat we ook waarschijnlijk een eigendom zouden willen verwerven in Turkij, zie mersin artikels, en je prachtige uitleg wat men zo al mag verlangen van een geregistreerde makelaar zoals Immoturk Internationaal. In de Meris artikels (antwoord van 17 03) spreek je er over dat een immokantoor moet zijn aangesloten bij de Kusember om rechtsgeldig te zijn en te mogen optreden als Immo-kantoor. Heb eens gekeken bij Kusadasi, en heb 9 namen gevonden in de ledenlijst van de Kusember, maar geen Immoturk Internationaal op hun leden lijst! Wat nu?. Het is toch al zo’n 10 jaar dat je in het vak zit, heb ik gelezen, en ik zou zeggen als ik zou aangesloten zijn bij een bepaalde vereniging, die volgens u schrijven wettelijk moet als immo-kantoor, zou ik toch zeeeeeeeer hard aandringen om mijn zo vlug mogelijk op hun lijst te zetten die publiekelijk is op internet. Ik heb nog iets vastgesteld, dat de Kismit zou lid zijn bij de Europese vereniging van immobielenkontoren, zie ook het logo op jullie site (die blauwe vaan met in cirkelvorm, de steren die de landen van de EU vertegenwoordigen), blijkt dat ze slechts kandidaat lid zijn( en dat al sins jaren, maar niet verder komen) dus niet aangesloten, dus ook geen rechtsgeldigheid hebben in Europa.
Ja jong, ik graak er niet meer aan uit, waar moeten we dan nog onze rechtsgeldigheid halen als er iets verkeerd gaat bij de aankoop van een eigendom? Als je ziet dat ze 250.000€ vragen voor een eigendom zonder zekerheid van bijstand van een makelaar, die geen rechtsgeldigheid heeft.
Heb vernomen via,via ( andere immo kantoren in Turkije) dat een gewone werkman heden 50 Tl verdiend per dag en een (geschoolde) werkman 70 à 100 Tl per dag. De bouwgronden rond Kusadasi kosten om en bij de 100 Tl/m2, de immokantoren verzekerden me dat een twee-etage villa alleenstaande kan worden afgewerkt in ruwbouw in twee maand met drie man, en dat de rest afgewerkt word in een tijdspannen van 4 à 5 maand met telkens drie man. Wat maakt het projet dan zo duur dat je aan prijst?
Ter inlichting, 1€ is heden 2,10 Tl waard.