Binnenkort appartementen te koop voor 18.000 euro in Kusadasi

Goed nieuws voor mensen met een beperkt budjet die in de toekomst een appartement in Kusadasi willen kopen .
We hadden vandaag contact met 1 van de beste en grootste aannemers van kusadasi,heeft reeds zo een paar stunt projecten gebouwd de laatste jaren en zijn allemaal uitverkocht.
Daarom wil hij nu in maart 2010 een nieuw vakantiepark gaan bouwen met gemeenschappelijk zwembad, fitnesscentrum, sauna, restaurant, speeltuin voor de kinderen,24 u bewaking van het park.

De eerste appartementen met perfect zeezicht zouden klaar zijn in JUNI 2010. De totale afwerking van het vakantiepark is voorzien JUNI 2011.

We hebben het bouwterrein gaan bezoeken deze namiddag, heel mooie ligging, 4 km van het centrum van Kusadasi. In de heuvels met zeezicht.
De aannemer wil zijn appartementen rechtstreeks gaan verkopen voor een startprijs van 18.000 euro tot 35.000 euro.
Er kan ook een lening bij de bank in Turkije voor de deze te bouwen appartementen aangevraagd worden.
Er zal een webcam geplaatst worden zodat U van bij U thuis de werken op de werf zal kunnen volgen.
Voor meer inlichtingen en vragen kan U me steeds mailen.

[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@gmail.com of franka60@hotmail.com

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Ik hou jullie op de hoogte van dit project.

1 like

ik zou gaarne op de hoogte worden gehouden
[EMAIL=“petermouthaan@planet.nl”]petermouthaan@planet.nl

Hallo Peter Mouthaan,

Bedankt voor Uw reactie.
Ik zal persoonlijk met U contact opnemen.
Vriendelijke groeten uit Kusadasi,
Franka

Zou u mij ook op de hoogte kunnen houden a.u.b
Ga eind mei voor de 4 de keer naar Kusadasi en
vind het er heel leuk.
[EMAIL=“rudiger50@hotmail.com”]rudiger50@hotmail.com:zon02::vak02:

Hallo Rudi,
Bedankt voor U reactie. Ik zal U persoonlijk een mail sturen.
franka

Beste lezers,

Vandaag terug contact gehad met architect en bouwheer die dit nieuwe project gaan bouwen in Kusadasi.
Nog 20 dagen geduld en dan kan ik alle nodige formaliteiten hebben om te starten met de verkoop.
Ik blijf jullie zeker op de hoogte houden,

Het is altijd mogelijk me persoonlijk te mailen:

[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@gmail.com of franka60@hotmail.com

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Beste lezers,

Gisteren nog contact gehad met de aannemer van dit project.Ik had beloofd jullie verder op de hoogte te houden.
Maar het gehele project is doorverkocht aan een Ierse investeerder. Dus kunnen we er geen appartementen meer verkopen.
Moesten jullie dan toch nog interesse hebben om iets in Kusadasi te kopen, er zijn zeker nog heel mooie aanbiedingen van goedkope appartementen tot exclusieve moderne villa’s te koop .
Met vragen altijd welkom,
Bij bezoek aan Kusadasi zijn jullie altijd welkom met al jullie vragen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

hallo,
Daar ik al verschillende keren in Kusadasi geweest ben zou ik graag op de hoogte gehouden
worden van dit projekt.
hendrikbl@hotmail.com

Hallo Hendrik,
Helaas is dit ganse project doorverkocht aan een ierse project ontwikkelaar.Heb ik hier reeds op deze topic vermeld.
Ik mail U persoonlijk,
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi Franka die Turken zijn toch niet te vertrouwzen hé, niet op woord en nog veel minder blijkbaar op hun daad.

Inderdaad, het is hier altijd uitkijken geblazen en hier moet je echt alles blijven navragen eer je hier iets koopt of verkoopt. Niet altijd even makkelijk.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hallo Franka

Zou graag op de hoogte gehouden willen worden over vakantiewoningen nabij long beach.

Gr.Tom:zon02:

Hallo Tom,
Mail me eens op mijn mailadres naar wat U juist op zoek bent op Long beach.Ik hou jullie graag op de hoogte.
Franka
[EMAIL=“franka6O@hotmail.com”]franka6O@hotmail.com of [EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@gmail.com”]francoisevanhaesebrouck@gmail.com