Uw villa met adembenemend uitzicht in Kusadasi unieke kans 110.000€.

Kusadasi 2/1 kap villa met uniek uitzicht op zee en bergen volledig gemeubeld 110.000 €.

Te koop in Kusadasi Turkije 3+1 Villa volledig gemeubeld 110.000 €.
Meer foto’s bekijken: op YouTube adres : Mijn film 1 met muziek nl ok 12 02 - YouTube

Te koop: Goed onderhouden 2/1 kap villa met uniek uitzicht op zee en bergen in Efes-Evleri, Kusadasi, Turkije.
** Beschrijving:** De villa is gelegen tegen de flanken van een heuvel op 8 km van het centrum.
Op wandelafstand van het fijne witte zandstrand van Long Beach en Ladys Beach. Dicht bij 2 shopping-centers met gezellige winkeltjes, cafés, restaurants, bioscoop en supermarkten.
3Km van de 18 hols Kusadasi Internationale Golf ressort.
Indeling: de 2-onder-1 kapvilla telt 3 +1 verdiepingen.
Kelderverdieping: Wordt gebruikt als opslagplaats met watertank 2000l. en hydropomp.
**Eerste verdieping: **
-Volledig gemeubeld salon- eetplaats met op maat gemaakte wandkast met flatscreen TV, DVD speler, telefoonaansluiting, ADSL. Een houtkachel voor gezelligheid in de zachte winters. ----Via het dubbel-beglaasd schuifraam met rolluik komt men op het overdekt terras van 26m² met BBQ, met buitensalon en eettafel, TV aansluiting. Het prachtige uitzicht over het dal, de bergen en de baai van Kusadasi maken dat de maaltijden die daar genomen worden af zijn.

  • Een open keuken met alle elektrische apparaten en keukenbenodigdheden.
  • Badkamer met bad, toilet wastafel.
  • Groot ontbijt/zonneterras, achteringang met carport, opslagplaats voor hout, kruidentuin,.
    Tweede verdieping: Twee zeer ruime slaapkamers met toegang tot een terras. De tweede slaapkamer heeft een dressing. In iedere slaapkamers is er een aansluiting TV/ ADSL
    -Badkamer met douche, wastafel en toilet.
    **Derde verdieping: ** Overloop met dressing/opbergruimte. Ruime slaapkamer met twee driedeurs kleerkasten. TV aansluiting.
    Groot zonneterras met windschermen, ganse dag zon en 270° uitzicht over de baai van Kusadasi, het binnen- en buitenvaren van de cruiseschepen, de bergen, het Griekse eiland Samos, de 1230m hoge bergtoppen van het natuurbeschermde Milli-park.

Warm water op zonne-energie. Airco in salon en keuken, plafondventilators in de slaapkamers. Alarminstallatie met bewegingssensoren. Laminaat in salon en slaapkamers. Tegels in keuken en badkamers. Binnentrappen in marmer. Buiten, trappen en terrassen in travertin, en vloertegels. Volledig gemeubeld en voorzien van witgoed. De villa is geschikt als vaste verblijfplaats of voor vakantieperiodes.

De eigendom is voorzien van alle wettelijke papieren: Tapu ( eigendomsbewijs) en Iskan ( woonvergunning).
De eigendom is te koop van een Belgisch koppel.
We helpen u met alle administratie en vergunningen.

Heeft u nog vragen of wil u nog verdere inlichtingen: e-mail: via persoonlijk bericht.

Ik heb wel interesse, hoewel ik als alleenstaande wel iets kleiners zoek Ik ben evenwel niet geinteresseerd in aankopen op plan (flatgebouw in constructie), maar eerder in en oudere zelfstandig staande woning, niet noodzakelijk aan de kustlijn, met liefst een behoorlijke tuin. Op zaterdag 7 mei vlieg ik naar Antalya en heb en week vrij gemaakt om het allemaal te bekijken. Eventueel kunnen we afspreken. Ik verkies wel een verkoopoverenkomst op een advocaten kantoor.

Geacht, tot mijn spijt heb ik slechts vandaag 17/05/2016 u berichtje ontvangen.
Nu we zijn vertrokken naar België op 16/ 05 .
In principe zou dat geen probleem mogen zijn om onze eigendom te kunnen bezoeken.Maar ja ik kom waarschijnlijk rijkelijk laat zoals het er nu uitziet. Onze buurman heeft de nodige sleutel en kennis ( afzetten van de alarminstallatie). Hij spreekt Duits en Turks om eventueel een afspraak te maken. Je kunt eventueel ook een Belgische damme Jenny genaamd en Jean Paul haar man. Deze kunnen dan het bezoek ook regelen en contact opnemen met mijn buurman Ergun.
Wat de tuin betreft dat is niet zo groot maar de twee achtergelegen stukken grond zijn te koop en dat is een oppervlakte van +/- 450m² +ons grondstuk +/- 250m².
De telefoonnummer zijn: Ergun , 0090 256 633 11 77 Jenny en Jean Paul het Belgische koppel: telefoon 0090 256 633 30 27 of via GSM 0090 535 3836 4747 die u zou kunnen begeleiden tijdens het eventuele bezoek.
Ik wil u nog meegeven dat wat u heeft gezien op foto’s niet zijn genomen met een breedhoekkamera of zo zijn genomen dat er iets of wat niet zou overeenkomen met de werkelijkheid.
Wat het afhandelen van eventueel een verkoop dat kan natuurlijk via een advocaat. Wij bezitten alle nodige officiële papieren tapu en woonvergunning.
De eigendom is aangesloten op de officiële elektriciteit maatschappij en ook de officiële watermaatschappij tevens aangesloten op het telefoonnet. Zonder officiepapieren (tapu en iska( woon toelating) sluiten ze u niet aan.
Wij zijn bereikbaar heden op e-mail reginaldgrenelle@gmail.com telefonisch GSM ++ 32 (0) 485 08 99
Mvg Reginald

Dank voor het antwoord. In augustus plan ik weer een kort verblijf in het maritieme deel van Turkije. Interesse heb ik nog altijd, Hoewel uw vraagprijs me wat hoog lijkt.

deze eigendom is verkocht die genegen die er op gebrand waren om contact op te nemen sorry te laat.