Hoi allen,
Ik ben Carolien, onder de naam Alca 1961 hier op het forum. Mijn man en ik willen, nu onze zoons net het huis uit zijn, graag weer het reizen oppakken.
In 2013 hebben we met z’n vieren een prachtige rondreis door Afrika gemaakt. Nu weer met z’n tweeen. Wij werken allebei en hebben helaas nog niet altijd alle tijd. Voor 2017 hebben we echter 5 weken gepland staan voor Vietnam, evt. een stukje Cambodja. We hebben de tickets voor Hanoi, zowel heen als terug. Ook een ticket van Ho Chi Min naar Hanoi een dag voor vertrek is geboekt. We zoeken naar een diverse ,prachtige invulling voor deze weken en ik lees me suf in boeken en op het internet. We hebben nu nog 9 weken en globaal weten we al wat we willen. Maar hoe meer je leest hoe meer vragen er ook komen. We gaan vooral voor natuur, authenticiteit, contact met het echte Vietnam en per definitie niet perse luxe omdat dat voor ons geen meerwaarde heeft. Hoeveel prachtige ervaringen mogen we mee gaan maken in deze weken…worden we ook verliefd op Azie?