Het roer om!!

Hoi,

Ik wilde mezelf even voorstellen. Mijn naam is Denise en ik ben nu 38. Lange tijd heb ik mijn droom “de wereld zien” aan de kant geschoven om te werken voor “het huis” en alle andere dingen die toen belangrijk waren. Nu ben ik gescheiden en staat “het huis” te koop.
Dus heb ik mezelf beloofd dat ik op mijn veertigste een stukje droom waar wil maken! Ondertussen heb ik ook een hele lieve vriend en die wilde heel graag nog eens naar Vietnam.
Als ik al eens op vakantie ging dan was dat vol luxe, lekker hotel met alles er op en er aan en niet nadenken.

Het plan is nu geworden om in april 2014 naar Vietnam te gaan met onze rugzak op om in drie weken van Noord naar Zuid te reizen. Voor iemand die zo planmatig is als dat ik ben is dat erg moeilijk maar ik kijk er enorm naar uit.
Ben al heel druk doende met het uitzoeken van van alles en nog wat.

Vooral het transport binnen Vietnam is nog een wazig geheel voor me, pakken we 1 week noord en vliegen we naar centraal om daar weer 1 week te touren om dan naar zuid te vliegen voor de laatste week. Of gaan we treinen en/of bussen? Kom er nog niet echt uit dus tips zijn heeel welkom.,

Nou dat was wel zo’n beetje mijn verhaal, deze meid gaat eindelijk voor zichzelf leven :wereld:

Good for you! Goed dat je voor jezelf kiest.
Op het “Vietnam Reiscafé” forum kun je al veel tips halen uit bestaande topics, of er zelf vragen stellen. http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1039

Veel plezier met de voorbereidingen. En niet helemaal dichtplannen hoor… dingen kunnen in Azië altijd anders lopen dan gepland en het is lekkerder reizen als je wat flexibiliteit in je schema hebt.