Hoihoi!
Mijn naam is Lieke Hendriks, ik ben 22 jaar oud en ben op mijn eerste backpackreis. De landen die ik bezocht heb: Singapore en Australië. Na Australië ga ik naar Nieuw-Zeeland en Bali. In Australië ben ik al op verschillende plaatsen geweest: van Sydney naar Cairns, ik heb gewerkt in een roadhouse in de outback en ben nu aN het werk bij een cattle farm. En wat zijn die groot!
De reden dat ik deze reis wilde maken, is dat ik het erg moeilijk heb gehad, 3,5 jaar lang, met mijn studiekeuze. Ook op liefdesgebied was het al die jaren erg pijnlijk, waardoor ik de stap, die ik al eerder mezelf had moeten gunnen, heb gemaakt. En wat ben ik blij! Reizen haalt het beste bij je naar boven. Je ontmoet zoveel nieuwe mensen, leert jezel steeds beter kennen, je vind jezelf weer terug. Het is de beste keuze die ik ooit kon maken.
Ook zit het er eigenlijk al sinds klein af aan in. Als klein kind speelde ik al dat ik met mijn beste vriendin op avontuur ging, het liefst het oerwoud in. Ik had bijna hetzelfde idee als ik nu aan het meemaken ben, op de ontbrekende Pokémon na dan.
Al met al, reizen is zo goed, zo gezond, zo wauw, zo geweldig! Ik zit hier nu 5 maanden en ik vind het nog steeds ongelofelijk dat ik hier ben en dat ik dit doe!
Mijn blogs houd ik bij en kun je hier vinden: Het is me een avontuur - Reisverslag uit Moura, Australië van Lieke Hendriks - WaarBenJij.nu