Mijn dochter naar Timboektoe?

Mijn dochter maakt kans op een reis naar Timboektoe…
Ze heeft een tijd geleden een heel leuk filmpje gemaakt op de website van Zapp en kreeg bericht dat haar filmpje genomineerd was voor een reis naar timboektoe, samen met nog 9 andere filmpjes. Heel erg spannend omdat een bezoek aan Afrika héel erg hoog op haar verlanglijstje staat.
Als ze wint, gaan we volgende zomervakantie met het hele gezin genieten in Timboektoe… Spannend, spannend!

Het betreft echter een stemwedstrijd, die nog t/m as vrijdag loopt. Op dit moment staat ze bovenaan met 40% van de stemmen en tuurlijk hopen we heel erg dat ze bovenaan blijft staan…
Willen jullie haar helpen, door even 1x op haar te stemmen??

Ga dan naar www.zapp.nl
Daar zie je staan; Wie wint de vakantie? Stem! In dit stukje moet je dan op het in rood geschreven STEM klikken en vervolgens rechts in het oranje kader CLEO aanvinken en nog een keer op stem klikken!

ik hoop dat jullie haar (en ons) willen helpen om aan de top te blijven zodat wij volgend jaar naar Timboektoe kunnen! :slight_smile:

Alvast ontzettend bedankt, ook namens mijn dochter Cleo!

Tinka

De laatste loodjes…nog een kleine 22 uur te gaan en dan weten we of we het mooie Timboektoe mogen gaan bezoeken…Spannend, spannend!

Cleo heeft dus gewonnen; het zou wel ijn zijn geweest als je alle mensen die hebben gestemd ook even had laten weten dat zij 1e is geworden, toch??

Ja klopt, volgens de website heeft onze dochter idd gewonnen. Officieel weten we alleen nog helemaal niets, hebben zelf nog geen bericht gehad dus vandaag dat ik hier nog niets geschreven had hierover.

Omdat er geen reactie kwam op mijn bericht ging ik ervan uit dat er niet gestemd werd hier maar kennelijk janka heb ik het mis.

Daarom, voor alle stemmers: Ontzettend bedankt voor het stemmen!!!

Zodra wij meer weten over het hoe en wat en wanneer, kom ik het het hier nog even officieel melden hoor (zoals eigenlijk mijn plan was!) :wink:

Graag gedaan Tinka :slight_smile:
Hoop dat jullie snel bericht krijgen!! En natuurlijk HEEL VEEL PLEZIER in Timboektoe!