HULP gezocht: Stem aub op mij en maak mij Zuid-Afrika Expert!

Beste Zuid-Afrika liefhebbers en reizigers,

Ik ben werkzaam bij FOX Vakanties op de afdeling reserveringen en doe mee aan een wedstrijd, de Zuid-Afrika Expert 2011 competitie. Deze nadert zijn einde en de finale is in volle gang. Tijdens de mooie studiereis die ik heb gemaakt hebt zijn de schoonheden van Zuid-Afrika door mij vastgelegd.

Het resultaat staat nu online op de volgende pagina:
http://www.travelecademy.nl/artikelen/id4087-Finalist_ZuidAfrika_Expert__competitie_Puck_Knopper.html?cmskey=5fc2190dd5d31d831ecb18e6590b3ca7

De filmpjes staan de komende twee weken (tot en met 16 januari) online en de kijkers kunnen stemmen op het leukste, mooiste, beste filmpje.
Je kunt stemmen door een mail te sturen aan Reisrevue, [EMAIL=“travelecademy@reisrevue.nl”]travelecademy@reisrevue.nl. Omdat veel mensen dit veel werk vinden stuur ik hierbij een tekst mee die je kunt kopiëren en plakken in een mail, het mailadres toe te voegen en alleen nog maar op verzenden te klikken.

Voorbeeldmail om te stemmen op mij aan Reisrevue:

Beste Reisrevue,

Hierbij wil ik graag mijn stem uitbrengen op het filmpje van Puck Knopper van FOX Vakanties t.b.v. de wedstrijd SAT Expert 2011.

Met vriendelijke groet,

Naam + (gegevens eventueel)

Stem aub op mij en gun mij die titel en reis naar Zuid-Afrika. Ik ben iedereen echt enorm dankbaar voor alle steun. Vergeet het aub niet en met mijn voorbeeldmail zal het vast niet veel werk zijn toch?

De winnaar van de titel ‘Zuid-Afrika Expert 2011’ en de reis naar Zuid-Afrika wordt bekendgemaakt op de Fundi Workshop 2012 op 17 januari waar ik aanwezig zal zijn.

Groetjes,

Puck :wereld:

Ik hoop dat iedereen om mij stemt hoor, ik ben ook een Z.A. expert namelijk. Wij wonen hier al vele jaren en dan ben je pas echt een expert over dit land!

groet uit de warmte

Hoi Annemieke,

Uiteraard zijn mensen die in ZA wonen meer Expert dan dat ik dat ben.
Echter zit ik in de finale met 4 andere personen in een wedstrijd georganiseerd voor de reisbranche. daar ik werkzaam ben bij FOX Vakanties zou het nu in de finaleronde voor mijn cv en hopelijk een toekomst in Zuid-Afrika geweldig zijn als ik dit win. Het is dus geen wedstrijd hier op Wereldwijzer waar iedereen aan mee kan doen. Ik hoop dan ook dat je alsnog op mij wilt stemmen door dat ene mailtje te sturen met IK STEM VOOR PUCK met je naam naar [EMAIL=“travelecademy@reisrevue.nl”]travelecademy@reisrevue.nl.

Alvast bedankt van een enorme Zuid-Afrika liefhebber :dag: