Midden/ Zuid Amerika nov 2009!! Wie nog meer??

Hee!
Het is nog een beetje ver weg, maar met grootse plannen begin ik al vast met de voorbereidingen (en de voorpret is natuurlijk fantastisch).
Begin november 2009 wil ik namelijk richting Mexico vertrekken om in een jaar tijd naar Argentinie te reizen.
In Mexico wil ik beginnen met Spaanse les, verder onderweg af en toe werken en vrijwilligerswerk (wrs in Ecuador) doen, maar meer wil ik echt niet plannen: ik zie wel hoe het loopt en waar ik zin in heb. Als ik maar binnen een jaar in Buenos Aires ben…

Ik ben van plan om alleen te gaan, maar ben wel benieuwd of er iemand is met soortgelijke/ deels dezelfde plannen… Laat maar weten als je het gezellig vindt iets te combineren!!

Nog even wat over mijzelf:
Ik ben 24 (als ik ga reizen 25) jarige meid die van erg veel gezelligheid houdt: koken & lekker eten, dansen, bioscoopjes, uitgaan en sporten. Ik woon in Utrecht.

Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom :slight_smile:

Groetjes!!

Klinkt goed zo’n reisje!
Hoe zie jij jouw pad van Mexico naar Argentinië ongeveer lopen? Een rechte lijn tussen de twee landen in, of meer een rondreisje door Zuid America?

Hee! De volgende landen staan op mijn lijstje: vanaf Mexico tot en met Panama alle landen, dan Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Chili, Paraguay, Argentinie en miss Uruguay.

Heb jij ook plannen om die kant op te gaan? Zo ja, wat zijn je plannen?

Groetjes!

Heb meer plannen om er een wereldreisje van te maken van een jaar of langer. Maar nog geen concrete plannen mbt de landen. Maar had al wel zitten denken om eerst eens langs oa IJsland te gaan, dan via Scandinavië naar Moskou om daar de Trans Siberië Express te nemen en vervolgens een stukje te gaan zwemmen richting Midden/Zuid America. Nouja, dat zwemmen droom ik dan maar als ik in het vliegtuig zit.

Maar het lijkt me leuk om met de rugzak op Zuid America te doorcrossen en volledig uit de hoogte gaan in het hooggebergte en de rest.