Mezelf even voorstellen

Hallo, ik ben Kiya Lee. Een belg van ondertussen al 24. ik leid een nogal hard leven en heb me dan ook nooit gelukkig gevoeld in België. mijn grootste droom is om te leven en werken in Japan maar ik heb géén idee hoe ik dat ooit kan laten uitkomen… het probleem is de groeiende werkloosheid in België, waar laaggeschoolden als mezelf de dupe van zijn. je krijgt dagcontractjes voor jobs die veel te zwaar zijn voor een tenger persoon als ik en wordt je dus telkens opzij geschoven. in de 6 jaar dat ik gestopt ben met school heb ik slechts 1 echte job gehad, en die was dan ook maar tijdelijk, 2 jaar en ik mocht vertrekken ook al was ik hun beste verkoper. ik heb dan een meisje leren kennen die 2 dochters had en zette mijn droom opnieuw aan de kant, 1 jaar en 6 maand later verlaat ze mij voor een ander, besteelt me, al mijn geld, koelkast, wasmachine, etc… nu wil ze via een advocaat me ook uit het huurhuis zetten dat we samen huurden. ik heb gezocht achter hulp bij politie, sociale instanties, vrienden, familie… allemaal wezen ze me de deur. toen heb ik de beslissing gemaakt dat ik een backpacker wordt en de wereld wil zien. ik heb wel maar amper 800€ maar ik wil gewoon zo snel mogelijk vertrekken en ik hoop dat ik hier wat eensgezinde mensen vind die dat ook willen en samen de wereld willen rondtrekken. van plaats naar plaats, werken bij boeren voor een boterham, conserve blikken eten meenemen, tent en gewoon weg van de stress en mislukking van dit land.

Hoi Kiya Lee,welkom op wereldwijzer!
Ben je op zoek naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Kiya Lee !
groet,georgessiam.

thx x)

Das graag gedaan, Kiya Lee ! :slight_smile: