mexico

hallo mijn naam is Gerrie van Eijk,mijn hobbys zijn,natuur,lezen,reizen cultuur,muziek en Mexico
Daar woont mijn toekomstige vrouw,ben al veel in mexico geweest.Ook veel in africa,en Europa gereisd
Ik had een muziek bedrijf(percussie djembe)workshops,lessen op scholen,organistaie van events(met Afrikaanse artiesen)
Workshops in het buitenland georganiseerd,en reizen naar Afrika georganiseerd.
OOk projecten gedaan met Unicef,Warchild en one men.

Ben flexibel,tegendraads en nieuwsgierig.

grtjes Ger.

Hoi Gerrie,welkom op wereldwijzer!
Zo te zien in je berichtje ben jij een fervente reiziger ,welke landen in Afrika heb je al ondertussen bezocht?
Nou Mexico is een prachtig land om op vakantie te gaan Gerrie,denk dan in de eerste plaats aan Yucatán.
Dit schiereiland heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht voor zowel cultuurliefhebbers als voor zonaanbidders.
Nou ik las ook in je berichtje dat je trouwplannen hebt,is het de bedoeling dat je daar een nieuw leven gaat opbouwen Gerrie?
In iedergeval als je nog met vragen zit of tips moest hebben over dit prachtig land,dan kan je altijd terecht op het Mexico Forum
Succ6 met je toekomstplannen,Gerrie!
groet,georgessiam.

hoi bedankt voor je info,ik ben woonachtig in Mexico,en heb al aardig wat locaties gezien,prachtig land mooie tradtie en cultuur plus de natuur is werkelijk overweldigend.Ik was in africa in o.a Senegal,Gambia,kenia,guinee en mali.Schitternde natuur in vooral Kenia,Serengeti en het noorden van Kenia.Mombassa en malindi.Heb gewoond in een afrikaans dorp met een bevriende afrikaan,zo ver weg vd toeristen locaties.echt de gewoontes en cultuur beleven en ervaren.Je leven veanderd daardoor compleet(more consious)Ik er veel geleerd over mezelf.
Heb gewoond in het dorpje Muru vlakbij MOUNT KENIA.
Nu is alles gefocused op Mexico,volgende target is Baja de California(walvissen spotten.)

grtjes Ger.