Hoi,
ik vraag me af of er ook nog avontuurlijke jonge ouderen zijn, want het valt me op dat de meeste oproepen
van jonge mensen zijn.
Ik wil graag boeken voor de reis naar Mexico en Guatamala van Baobab, vertrek 21 april, maar omdat alleen maar alleen is,
waag ik het erop om op zoek te gaan naar een reisgenote.
Ik ben 64 jaar maar zit nog lang niet achter de geraniums, hou van reizen, fotograferen, contact met mensen,
natuur, cultuur, lekker eten en ik denk dat ik mezelf sociaal en flexibel mag noemen.
Wie durft???
Elly
Hoi Elly,
Ik ben niet de jonge oudere die je zoekt (28), maar ik ben wel van plan om dezelfde reis naar Mexico te boeken. Ik ga ook alleen, dus wat dat betreft ben je in ieder geval niet de enige!
Toen ik vorige week informeerde bij Baobab hadden ze drie boekingen staan, ze konden me alleen niets vertellen over de leeftijden omdat ze die gegevens nog niet hadden. Ben jij een van die drie?
Groetjes,
Saskia
Hoi Saskia,
Bedankt voor je reaktie. Ik heb ook nog niet definitief geboekt (doe ik waarschijnlijk op de vakantiebeurs), ben dus niet 1 van die drie. Misschien zit daar ook wel een alleenreizende bij !
Ik maak me er overigens niet al te veel zorgen over, ben al 2 keer eerder in mijn eentje met baobab gegaan en ik heb het met de groep en kamergenote beide keren heel goed getroffen.
Het is in elk geval leuk om te horen dat je ook meegaat.
Misschien melden zich nog meer mensen dan deze groep, dan laat ik je dat even weten.
Groetjes,
Elly
ik en mijn vriend (24 en 26 jaar) hebben gisteren geboekt voor de mexico-guatemala-Honduras_el Salvador reis op 21 april.
We hebben er ontzettend veel zin in en vinden juist de gemeleerdheid van het gezelschap een groot pluspunt.
Ik schrik alleen enorm door de negatieve reacties op deze site als het gaat om Baobab zelf. Ben bang dat ik eigenlijk had moeten kiezen voor Djoser of Koning aap, maar deze reis past het best bij onze wensen. Laten we hopen dat alles mee zal zitten!!
Hoi Mandy, wat die negatieve reacties betreft: ik heb hier en op andere sites ervaringen van reizigers nagelezen, en over elke touroperator wordt wel geklaagd. Ik heb niet het idee dat er over Baobab meer of minder negatieve of juist positieve dingen gezegd worden dan over bv Djoser of Shoestring. We zullen zien, tot over zes weken! ![]()
Hoi Mandy.
ik zou me maar niet al te druk maken over die negatieve berichten. Ik ben al eerder met Baobab mee geweest (trouwens ook al eens met Koning Aap, Fox en Kras) maar wat mij
betreft sprong Baobab er in positieve zin uit.
Ik denk dat het erg belangrijk is dat je er zelf wat van maakt en dat geldt natuurlijk voor de hele groep!
Ik verheug me erg op de reis en zie jullie over zes weken. Tot dan.
Adios, Elly