Hallo allemaal,
Mijn naam is Lotte en ik ben op zoek naar een reisgenoot voor (een deel van een) reis deze zomer. Ik ben vrij om te reizen van 12 juli tot en met 30 augustus 2010. Ik wil een reis gaan maken door Mexico en Cuba met mijn backpack op de rug. Ik heb gekozen voor Mexico en Cuba vanwege de cultuur (tempels), sfeer (sigaren en vrolijke muziek in Cuba), de natuur (hopelijk mangrove, idylissche watervallen, koraalriffen en wat jungle) en witte stranden. Ik wil nieuwe ervaringen opdoen en genieten van wat de wereld ons allemaal te bieden heeft.
Ik ben 21 jaar en ik studeer Maatschappelijk Werk & Dienstverlening. Hiervoor heb ik 2 jaar sociologie gestudeerd, maar deze studie heb ik niet afgemaakt. Ik ben makkelijk in de omgang en sta sterk in mijn schoenen. Ik ben open-minded, ik sta open voor allerlei soorten mensen.
Ik ben op zoek naar een vrouw van alle leeftijden (het liefst tussen de 20 en 45 jaar oud) die zonder verder bijbedoelingen mij wilt vergezellen op (een deel van) deze reis. Ik ben flexibel dus met elkaar opstarten vind ik ook goed. Wanneer je ergens land is het toch vaak een cultuurshock en dan is het goed om steun aan elkaar te hebben. Ook zorgt samen reizen ervoor dat het veiliger is en dat geeft mij een prettig gevoel.
Ik zoek in een reisgenoot iemand die naar Mexico en Cuba gaat met hetzelfde doel: we willen reizen en dingen zien. Zolang je dat als doel houd komen er geen onenigheden. Je bent dus makkelijk in de omgang en je stelt het reizen voorop, we hoeven geen levenslange vriendinnen te worden maar dat mag natuurlijk wel;)
Ik heb eerder dit jaar een rondreis gemaakt door India en dit beviel erg goed. Ik vond het erg prettig om nieuwe mensen te leren kennen. Wel had ik tijdens de reis het idee dat het goedkoper, avontuurlijker en flexibeler kon, vandaar dat ik nu zelfstandig wil reizen.
Ben jij benieuwd naar of wij zouden kunnen matchen? Stuur dan een e-mail naar [EMAIL=“lottekaaij@live.nl”]lottekaaij@live.nl.
Groetjes,
Lotte