Mexico-city

Is er misschien iemand die naar Mexico-City gaat en voor mij een pakketje wil meenemen? Natuurlijk is het volkomen legaal. Het gaat namelijk om een nogal belangerijk verjaardags cadeau voor een Mexicaanse vriendin. Het punt is dat het Mexicaanse postbedrijf niet te vertrouwen is. Zelf heb ik al 3 keer backpackend door Mexico gereisd en een aantal maanden in de City verbleven, dus ik zou je ook veel informatie kunnen geven. Ik woon zelf in Hoorn en ben bereikbaar via MisterMichaels@hotmail.com .

Natuurlijk kan iedereen die naar Mexico of Guatemala gaat mij vrijblijvend om info vragen. Paul

Hallo,mijn collega en ik vertrekken op 31/10/2003 naar Mexico-Guatemala en als het kan even naar Belize.
Ik weet niet of dit haalbaar is maar de grootste trekken hebben we min of meer vast gelegd.We hebben alleen de vlucht geboekt en de rest willen we daar uitzoeken,dus alle tips in verband met goede overnachtingsadressen en bezienswaardigheden zijn heel welkom.Als jou pakje niet te zwaar is willen we dit wel bezorgen.
Groetjes Simonne en Jo