Backpack avontuur Mexico

Na goed sparen heb ik nu een leuke spaarpot gevuld voor een backpack avontuur in Mexico.
Zijn er nog andere mensen die binnenkort richting mexico willen maar nog geen reisgenoot hebben?

Ben Krystian, 20 jaar jong en avontuurlijk ingezet!

lijkt jij het wat om binnenkort naar mexico te gaan voor een aantal maanden, maar heb je nog geen reisgenoot? Of heb je wel een reisgenoot maar is een 3de of 4de persoon welkom, mail me dan KNavas@pure-illusion.eu

groeten!

Hoi Krystian!

Ben toevallig met hetzelfde idee bezig…!
Opzoek naar een mooie, veelzijdige reis door Mexico ( guatamale, belize en honduras misschien?)… Aleen de reisgenoot meld zich maar niet aan :wink:

Zou het gezelliger vinden ervaringen met iemand te kunnen delen…!

Groetjes Anouk

Hey,

Ikzelf sta opzich voor veel dingen open. Zelf zat ik het meest aan Mexico te denken, maar ook andere landen spreken me aan. Mijn doel is om een ervaring rijker te zijn in het dichtbij zien van een andere cultuur. Nog beter verwoord: ik wil gewoon iets zien van de wereld.

Mis kunnen we op MSN eens ervaringen delen?

Gr. Krys

He Krys en Anouk!

Hebben jullie al concrete plannen gemaakt? Ik wil zelf ook door Midden-Amerika gaan reizen in deze zomer (Noord-Mexico en Guatemala en Belize iig). Laat anders wat weten als je no interesse hebt!?

Groetjes Terry

Hoihoi!

heb inmiddels een reis geboekt… georganiseerd…omdat ik nog nooit echt een rondreis gemaakt heb… en zo leer ik alvast voor de volgende rondreizen :wereld: Ik heb een reis geboekt voor mexico guatemale honduras en belize… en ik denk zelf dat dit echt een mooie afwisselende reis zal worden!
Heb geboekt bij baobab! 23 dagen… de prijs was invergelijking met andere reisorganisatie’s scherp, en de route was precies wat ik zocht! ik heb er zin in :zon:

Groetjes Anouk