Met welk doel ga jij naar Mexico?

Met welk doel jij naar Mexico?

Vink aan waarom jij naar Mexico gaat. Licht je antwoord eventueel hier toe.

Je kunt meer antwoorden aanvinken, voor als je een combinatie van de genoemde zaken doet.

.

Toen ik mijn vakantie geboekt had, was mijn doel om lekker te luieren aan het strand. Ik heb dus ‘zon-zee-strand’ aangevinkt. Maar toen ik er eenmaal was, kwam ik er achter dat Mexico nog véél meer was dan alleen zon, zee en strand. Ik heb dus ook echt genoten van de natuur en cultuur daar.
En als ik nog eens naar dit geweldige land ga (wat er zeker ooit weer van gaat komen) dan wil ik ook zeker spaans leren en nog meer steden / culturele plaatsen bezoeken!

Natuurlijk voor zon, zee en strand, maar dat vind je op veel plekken.
Daarom ook zeker voor natuur en cultuur, anders ben je niet in Mexico geweest denk ik!
Wij willen 'a little from both"!

Ik ben een enorme Mexico fan, de allereerste keer was 4 jaar geleden, ik ging toen in mijn eentje backpacken en dat was F E N O M E N A L!

Doordat ik al een aantal jaren actief vrijwilliger en bestuurslid van een Latijns Amerikaanse vereniging ben en in een een Mexicaanse folkloristische dansgroep dans, heb ik heel wat contacten in Mexico (en in de rest van Latijns Amerika) opgedaan. Zo ben ik ook mijn Mexicaanse Mama (de leidster van de dansgroep) bij haar familie op gaan zoeken in Mexico city: G E W E L D I G! Ik werd direct opgenomen in de familie, zo oprecht lief en zorgzaam dat ze allemaal zijn.

Ik ga de 29ste voor de 4e keer terug naar de Mexico om vooral mijn Mexicaanse familie te bezoeken en ik weet zeker dat er nog vele keren zullen volgen (misschien ga ik er zelfs nog wel eens wonen, als er een leuke baan voorbij komt =)!!

Saludos,

Fleur