Met m'n camera naar waar dan ook! zomer 2008

Hallo allemaal

Eindelijk issie binnen, m’n langverwachte spiegelreflex camera en ik wil 'm het liefst deze zomer met een groepsreis meesjouwen buiten Europa. Hij moet ook wat van de wereld zien toch :nod:

Waar naar toe maakt me niet zoveel uit, Azie lijkt me leuk, combinatie van landen is ook goed.
Zijn er misschien mensen die ergens in juli/augustus 2-3 wkn ook graag een groepsreis willen doen en liever vantevoren wat mensen willen leren kennen zodat je toch niet het idee hebt dat je in je uppie gaat??

ik wil wel… ik heb ook niemand… en ben al een tijdje niet weg geweest:) dit is men mail: [EMAIL=“i.wish.you.where.here@hotmail.com”]i.wish.you.where.here@hotmail.com en vertel maar hoe en wat:)
groeten ron

Hey,

Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.

ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.