Met gezin terug naar Europa op vakantie

Hallo, wij zijn een gezin met twee kinderen, 9 en 11 en zijn van plan om eind 2015 eens teru naaar Europa te gaan voor 3 maanden ongeveer. tips zijn zeer welkom!

Bedoel je met terug naar Europa, dat je nu buiten Europa woont? Of bedoel je terug in de zin van ‘weer’?

Ik woon zelf in Kenia en ben 2013 voor 4 maanden naar Nederland op vakantie geweest met mijn kleintje van een paar maanden oud. Ik logeerde bij mijn broer en zijn familie in huis. Als het dus om zo’n soort vakantie gaat, mag je me gerust een privéberichtje sturen met je vragen!

Groetjes uit zonnig en warm Kenia!

Via Wereldwijzer app

Hoi Grittepit, welkom op Wereldwijzer! Neem eens een kijkje in ons Europa forum, keuze zat :wink:

Hoi Mariette,

Bedankt! Ja wij wonen in Australie. Weet niet of ik met z’n vieren wel bij familie wil gaan zitten voor zo’n lange tijd en zoek een balans tussen familie opzoeken en zelf dingen doen.

Ingrid

Misschien kijken of een woningruil mogelijk is? Zijn denk ik best mensen geinteresseerd voor enkele maanden in Australie te verblijven. Of iemand die inderdaad ook voor langere tijd naar het buitenland is en zn woning te huur aanbiedt?
Toen ik zelf ooit een half jaar naar het buitenland ging had ik mijn woning ook onderverhuurd voor die periode. Of zo’n chalet op een park? Mijn schoonzus heeft daar een tijd gewoond met 2 kinderen, voor ze met mijn broer trouwde.

Via Wereldwijzer app