Met Ef Education Naar La In Augustus En September

Deze zomer ga ik dus van 30 juli tot 10 september nr LA met Ef education. Zijn er hier toevallig mensen die diezelfde periode gaan, of die al nr LA geweest zijn met die organisatie?

Groetjes

Cedric

vorig jaar naar ef miami geweest
een vriendin van mij heeft een half jaar in ef la gewoond

ze vond het erg leuk .
maar je moet wel een auto hebben (must)
vanwege de afstanden.
dat is het enigste minpunt

Het is al een tijdje geleden maar ik vraag me af hoe het was met EF in LA? Of iemand anders die er geweest is, ik wil er over een tijdje ook naartoe maar heb veel goede en slechte verhalen gehoort over EF…

Hoi,
Ik ben vorig jaar voor 9 maanden met EF naar Sydney, Australie geweest, heb het echt superleuk gehad en onwijs veel mensen ontmoet.
EF heeft zijn slechte kanten, en het is een nadeel dat het echt superduur is, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Het is makkelijk dat zij je ticket/talenscool/verblijf regelen, en mede door je verblijf ( ik woonde eerst in een gastgezin en daarna in een studentenresidentie, dat laatste raad ik je aan, veeeel gezellieger) leer je veel studenten kennen van veschillende nationaliteiten.
Succes, ik ben trouwens die periode ook in LA, ik ga deze zomer werken op een summercamp en daarna rondreizen, eerst naar Miami, dan LA en Vegas en dan weer naar New York.

Groetjes,
Debbie