Met EF naar de Verenigde Staten

Is er iemand hier bekend met de talenscholen van EF? Ik ben van plan volgend jaar naar New York te gaan, maar ik zou nog graag wat willen horen van ervaringen van andere mensen…

Groetjes,

Viviane

Hoi Viviane,

Ik kan je eerlijk gezegd niet heel veel vertellen over EF, behalve dat mijn zusje via die organisatie een jaar Highschool gaat doen. Ze heeft bij EF een eigen contact persoon gekregen die haar op de hoogte houd van allerlei informatie en vorderingen. Zo hebben ze eerst bekend gemaakt dat ze door de staat Tennessee was gekozen. (hoe dat zit weet ik ook niet precies). Daarna is er door EF naar geschikte scholen gezocht die aan uitwisseling mee willen doen. Toen is ze in Erwin geplaatst. En uiteindelijk hebben ze een leuk gastgezin gevonden waar mijn zusje van EF een e-mailadres heeft gehad om zo contact op te nemen. Ik kan je alleen vertellen dat EF op mij heel betrouwbaar en positief overkomt omdat ze echt hun best doen om je een positief beeld mee te geven en de voorpret thuis al echt begint. Je kunt je contactpersoon altijd bellen of e-mailen met vragen e.d. en het is wel zo fijn dat er gewoon 1 iemand bij EF zit die van alles op de hoogte is.
Bijna elke week ligt er wel een brief op de mat of is er een e-mail van EF.

Ik hoop dat ik je hier een klein beetje verder mee geholpen heb. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

Ik wens je heel veel plezier in NY!

Groetjes,

Astrid