Met een drone de bergen in

In het afgelopen halfjaar heb ik met een droge op mijn rug verschillende bergen en landen in Azie bezocht. Zoook Nepal waarvan ik van de Annapurna een kort filmpje heb gemaakt. Helaas crashte de drone tijdens de EBC (waarschijnlijk te weinig onderdruk)…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“c8rdlEzK15g” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Wauw…heel bijzonder Mathieu!!! Ik heb er even voor gezorgd dat je filmpje direct in het topic te zien is :slight_smile:

Heb je er ook nog een reisverhaal over geschreven?

Ik ben nog op vakantie, onbetaald verlof eigenlijk.

Zodra ik weer thuis ben zal ik me 's bedenken wat ik me nog allemaal kan herinneren.

Ik heb verder nog beelden van de Karpaten, Halong Bay, Vietnam’s hoogste berg Phan-Xi-Pan, het Nam Ou stroomgebied in Noord Laos en films vanuit de lucht van Sindupalchowk, 4 dagen na de aardbeving. Die zijn misschien nog wel interessant voor dit forum…

Dat is zeker heel gaaf. Misschien iets voor de redactionele rubriek van Wereldwijzer? Dan verschijnt het ook op de Facebook pagina van Wereldwijzer en in de nieuwsbrief!