Hoi Allemaal.
Mijn naam is Irene. In februari 2013 gaan mijn man, ik en onze drie kinderen van 12, 14 en 16 jaar drie weken met een camper door Australië trekken. Onze route loopt van Melbourne naar Alice Springs. We hebben al een leuke route uitgestippeld maar tips zijn natuurlijk zeer welkom.
Ik heb alvast twee vragen. Waar laat je je koffers als je in een camper rijdt? Weet iemand of daar een apart vak voor is. Of moeten we zachte reistassen meenemen? Wij huren een camper van Britz. Zijn de boodschappen daar duur?
Alle ervaringen van anderen zijn natuurlijk welkom!
:zon02:
Hoi Irene,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Australieforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Nou leuk dat jullie met de camper door Australie trekken.
Wat betreft je vraag over je koffers in de camper,lees voor vertrek de instructie van de camper goed door zodat je die min of meer uit je hoofd kent Irene !
De bagageruimte verschilt per camper,sommige campers hebben een zogenaamde garage waarin u veel bagage kwijt kan.
Koffers passen daar op zich wel in,toch kan je ze beter thuis laten, want het beste kan je je kleding in de kastjes in de camper zelf leggen.
Het openen van koffers in de camper is nu eenmaal onhandig en een kastje heb je zo open.
Je kan per passagier de kastjes toewijzen.
Ook onder de banken zit vaak verborgen ruimte.(Handig voor spullen die je minder vaak nodig hebt)
Succ6 nog Irene !
groet,georgessiam.
Leuk Irene ! Ben benieuwd naar je ervaringen, wij gaan in juli/augustus met onze 3 kinderen van 10, 14 en 17. Zo langzamerhand ga ik informatie verzamelen, want het is al wel heel lang geleden dat we in Australië waren. Waar heb je je camper gehuurd ?
Hoi Gratia,
Wij hebben gebruikt gemaakt van Travelhome. Eerst telefonisch en via de mail contact gezocht en uiteindelijk een bezoekje gebracht aan hun kantoor in Gelddrop. Het is ons tot nu toe goed bevallen.
Wat leuk dat jullie ook met drie pubers gaan.
Heb je al een idee van de route?
Groetjes Irene >>>