Met de motor

hoi,heb van 27 juli tot 17 augustus vakantie en wil in ieder geval auswitz/polen bezoeken.daarna zien we wel ?? iemand zin en tijd om mee te gaan ? camping of zimmerfrei …om het betaalbaar te houden,andere ideeen altijd welkom. groeten. dick

hallo dick,

auswitz ben ik al eens geweest maar dat maakt verder niet uit. polen is op zich een mooi land alleen schijnen de wegen voor de motor er nogal slecht te zijn. ik zoek ook een maatje voor een motorvakantie maar ik voeg me af wat je leeftijd was en wat voor motor je rijd. want om gewoon eerlijk te zijn zie ik het niet zitten om achter een harley aan te tuffen. ik zelf rijd een honda cbr 600. ook ben ik benieuwd hooeveel tijd je er voor uit wil trekken en zo.

groeten johan

hoi johan ! leuk dat je reageert,ik ben 49 jaar en rij een honda varadero 1000. heb 3 weken vakantie en wil graag binnen die tijd auswitz bezoeken en verder maakt het mij niet zo veel uit. Tsechie…oostenrijk…zwitserland ??? Als het maar een beetje weer is toch ? Hoor het wel als je het wat lijkt,groeten Dick.