zoek medereiziger met motor.vertrek vanuit antwerpen ,luxemburg, duitsland(de alpen strasse)oostenrijk(grossglockner , heiligenblut)italie(dolomieten , gardameer , comomeer ,flirten met de zwitserse grens ,alpen)frankrijk(de franse alpen)spanje (de pyreneeen) + - 7000 KM , een 4 tal weken , vertrek rond 1 juli(datum kan nog aangepast worden)geen autostrade enkel binnen wegen van dorp naar dorp,slapen zoals het uitkomt,B/B ,kleine hotelletjes hoeft niet duur te zijn ,doe dit soort motorreizen al sins 1995 heb dus veel ervaring.
bente bereiken op mijn E-mail adress(heb webmail dus je kan me ten aller tijden bereiken hierop).
guy
Hallo Guy, wat jammer dat ik geen moter heb, lijkt me een geweldige trip. Veel plezier, Ena
1 like
hey ben zelf nog niet lang ingeschreven.jij bent men eerste reactie,dus ik vind het wel fijn dus we kunnen evenwel kennismaken dacht ik niet.
ik kom uit oost vlaanderen , zo een 8 tal km van antwerpen rij al gans mijn leven met de motor maar pas de laatste 6 jaar met de harley.ik hou ervan om ongedwongen op vakantie te gaan met de bike .ik bedoel daarmee… ik heb alle tijd en ben ik 3 weken weg ok maar kan evengoed 5 weken worden geen punt.waar het mooi en leuk is blijf ik meestal een paar dagen hangen.doe meestal niet meer dan een 300 KM/dag zo rustig aan toeren en genieten van de vrijheid en af en toe de regen hoord er ook bij .
k’zie je wel/of niet verschijnen in men mailbox
ma toch bedankt voor je reactie guy.