Met de camper door portugal

kan iemand me vertellen hoe het is met de camper door Portugal te trekken?
MVG
polledebie@hotmail.com

Prima te doen! Als je de tolwegen wilt vermijden, kun je rustig de secundaire wegen nemen… mooie route’s en de wegen zijn goed te doen.
Mocht je nog een veilige overnachtingsplek zoeken of zo… lees ik het wel.
Wij wonen regio Grândola, Alentejo dus… heel erg mooie omgeving, zeker een aanrader!

Groet,

Jules & Wil.

1 like

Hallo,

Bedankt voor je informatie,Wij gaan in september naar Portugal liefst staan we vrij met de camper .
Informatie over veilige plekken zijn meer dan welkom.

GRT

September, heerlijk! Dan is het niet zo heet meer… en een stuk rustiger.
We hebben een helemaal vrije plek hoor ;-))
Ik zal je even een PB sturen!

Vriendelijke groet,

Jules & Wil

Wil je iets van Portugal zien doe dan het RDP rondje

www.rdpcampings.eu

Groetjes Gerard

Wat een ongelofelijk ingewikkeld tol betalings systeem hebben ze daar bedacht.Ik snap er niets van.1Ik lees zojuist dat als je een creditcard gebruikt het goedkoper is omdat je dan weer teveel betaald terug krijgt oid en anders niet.2Ik heb geen creditcard,mag een bankpasje ook? Ik ben helemaal flabbercasted door wat ik erover lees.3Bijvoorbeeld dat je ook van te voren via internet kan betalen,en 3 ook iets over een kastje wat je bij o.a benzinestations kan kopen en dat je dat weer inlevert bij je terugreis.4*Maar als je geen terugreis hebt omdat je daar gaat wonen dan?Als ik daar woon vermijd ik de tolwegen wel,maar om nou helemaal vanuit nederland alle tolwegen te vermijden wordt het een reis van een week. Wie o wie kan mij het duidelijk uitleggen,want op de sites die ik bezocht heb snap ik er geen snars van.