ik heb al een paar keer met de auto naar het gardameer geweest, en wil dit nu eens proberen per vliegtuig.
nu heb ik gezien dat ik het beste vlieg van brussel naar milaan ( ben van antwerpen) , om daar een bus te nemen, die richting het gardameer gaat.
nu kan ik niets terugvinden, van welke nummer ik moet nemen van bus, de uren en de kostprijs.
weet hier iemand meer informatie van ?
Wij gaan ook met de familie in september naar het Gardameer. Mijn mama neemt voor het gemak het vliegtuig. Ze landt in Milaan en gaat dan met de schuttle ( elk halfuurtje ) naar Bergamo. Daar neemt ze de trein naar Peschiera del garda. Wij zitten namelijk in het zuiden van het Gardameer.
Al deze info is gemakkelijk te vinden op het internet.
Ik heb niet begrepen op welk vliegveld je aankomt. Er zijn er drie, namelijk Malpensa, Linate en Orio al Serio bij Bergamo.
Vanaf Malpensa kun je met de bus naar station Milano Centrale en daar neem je de trein naar Desenzano (zuid-west Gardameer) of Peschiera (zuid-oost Gardameer). Vanaf Linate kun je met de Metropolitano naar Milano Centrale. Vanf Orio al Serio (dat ligt bij Bergamo) neem je zoals al aangegeven de shuttle naar het station en daar geldt hetzelfde voor de treinen als boven aangegeven. Veel succes.