Wij hebben via RYANAIR voor 2 personen geboekt om op do. 29 mei 2008 in Bergamo te komen. Geplande aankomst is 13.50 uur.
Vandaar moeten wij naar een hotel in Garda.
Met openbaar vervoer is er de mogelijkheid om in Garda te komen nl.: vanaf vliegveld eerst met de pendelbus naar het treinstation in Bergamo, dan met de trein naar Peschiera tenslotte met een taxi naar Garda. Totale kosten voor 2 personen enkele reis ± 53 euro. Reistijd ± 2 ½ uur.
Onze eerste vraag is; zijn er toevallig personen die op die dag en tijd ook die richting op moeten? Misschien kunnen we dan gezamelijk een taxi / pendelbus of iets dergelijks nemen wat een hoop romslomp verkomt.
Tweede vraag is; weet iemand een reiswijze die beter is dan genoemde (openbaar) vervoersreizen.
Je kan in Peschiera ook de bus naar Garda nemen, dit is bus 62 of 63. Maar volgens mij kan je ook vanaf Bergamo gelijk met een bus naar Garda.
Ook de bussen rijden op tijd, ik ben met de Kerstdagen nog in Lazise geweest. Maar waarom ben je niet met Easy Jet naar Milaan Malpensa gegaan, dat scheelt weer een hoop geld. Ik heb net voor 4 juni weer geboekt, en betaal maar 67 euro voor een retour, pendelbussen gaan dan om het half uur naar Milaan Centraal voor 6 euro en dan een treinkaartje naar Peschiera voor 11 euro.
In ieder geval veel plezier, het is daar fantastisch!!