Mergui Archipelago (Myanmar)

Ik zou in de zomer graag naar de Mergui Archipelago in Myanmar reizen omdat ik er prachtige plaatjes van heb gezien en het heel ongerept blijkt te zijn. Het feit is echter dat er op het internet heel weinig over te vinden is. Als iemand informatie er over heeft, alle informatie is meer dan welkom. Alvast bedankt.

Hoi,

Heb je wel eens eerder in Myanmar gereist?
Dat is nl. toch anders dan in veel andere landen in die regio. Ik wil het zeker niet afraden want het is een fantastisch mooi land maar gezien de politieke situatie wil ik je adviseren om je goed voor te bereiden. Ik ben er zelf in '05 en net in januari geweest en ga in sept waarschijnlijk nog een keer. Ben zelf niet naar mergui geweest dus daar weet ik niks van.
Groet

Je zou eens kunnen kijken op de site van het Kiwiorchid guesthouse. Ze zitten in Ranong en hebben veel ervaring met tochten naar deze plek, je kunt ze ook persoonlijk benaderen voor meer informatie. De eigenaar komt uit Nieuw Zeeland en is getrouwd met een thaise vrouw vandaar de naam Kiwi Orchid ! http://kiwiorchid.com

Succes