ik ben olivier 24 jaar uit Leiden.
Binnekort ben ik van plan naar new zealand te gaan.
Omdat ik daar nog nooit geweest ben en niemand ken zou ik graag in contact komen met mensen die daar wonen en meer kunnen vertellen.
Misschien dat je evt ook nog tips voor me hebt waar ik bijvoorbeeld het best een camper kan huren etc
Onderstaande site en kijk bij zoeken in de geschiedenis wat je wilt weten en krijgt bijna overal een antwoord op. Anders vraag je het daar ook even.
site voor campers
Beste Olivier,
proficiat met je keuze, NZ is fantastisch.
Tips op onze website, link onder mijn naam.
Wij huurden bij Escape, deze zijn wat goedkoper in prijs maar als je kan leven met wat minder fancy uitrusting zijn ze prijs/kwaliteit top!
Have a good one.
Hoi Olivier,
Wat leuk! Ik ben nu in Nieuw-Zeeland voor 1,5 week, in Kerikeri. Heb je al een idee waar je naartoe wil gaan? Het is hier geweldig in ieder geval, maar ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik werk als au pair en ben nog geen mensen van mijn leeftijd tegen gekomen (18). Als je meer wilt weten kun je me altijd een PB sturen.
Hallo,
Ik woon in Auckland, Nieuw Zeeland heb wel tips voor je als je wilt je kunt me via wereldwijzer prive mailen en dan geef ik je wel even mijn email adres.