Hoe kunnen we je bereiken route 66?
Ik zie geen enkele link naar een mailadres, …?
Ha lief milieu,
Ik heb even voor je gekeken, maar het ziet er naar uit dat Alex niet meer geregistreerd is op deze site. Hopelijk leest hij je berichtje nog als gast en anders hoop ik dat er een medereiziger is die je op dezelfde manier kan helpen. Ik ga voor je duimen!
Groetjes, Anne
hoi alex
ik ga een rondreis maken door Polen en daarbij is het de bedoeling dat ik boeren ga interviewen die actief zijn in de landbouw/akkerbouw. kan jij mij daar enigszins bij helpen.
Hoi Roel,
Wat een ontzettend gaaf idee!
Ik weet niet zeker of Alex nog op dit forum komt, maar zou je je vragen wat kunnen specificeren? Wil je reisinformatie of speciaal informatie die gericht is op het contact leggen met boeren in Polen bijvoorbeeld? Ik hoop dat wij je daarmee verder op weg kunnen helpen!
Groetjes, Anne
hoi anne-jitske
Het is de bedoeling dat ik door middel van het interviewen van diverse Poolse informatie verzamel over de mogelijkheden van Precisie landbouw. Dat hout in dat ik de interesse moet meten van de Poolse boeren om ook daadwerkelijk met zoon systeem aan de slag te gaan (systemen houden in Opbrengst metingen, bodem dosering enz.)
Echter moet ik nog enkelen bedrijven hebben op het gebied van landbouw die ik kan intervieuwen
roel
Bij www.polencafé.nl is er onder de forumleden een échte boer. Hijzelf is van Nederlandse afkomst, maar is gehuwd met een Poolse vrouw. Hij heeft een landbouwbedrijf, niet zo héél ver van Gdansk.
Op een of anderen manier kan ik niks op dit forum plaatsen.
wel zou ik graag met deze man in contact willen komen weet iemand een oplossing??
roel
Waarom zou je niets op dat forum kunnen plaatsen?
Net zoals bij “wereldwijzer” kan je je ook gratis inloggen bij polencafé, net zoals ik heb gedaan.
Wanneer je geregistreerd bent, kan je vragen stellen, liefst publiek, want anderen leren ook graag iets meer van de gewoonten en gebruiken van Polen.
Ik hoop dat je contact kunt krijgen met die ene boer en kunt gebruik maken van diens netwerk! Een hele fijne en leerzame tijd in Polen gewenst alvast!
Groetjes, Anne