Mensen die in spanje zitten begin februari??

na mijn herexames vertrek ik op roadtrip naar spanje. geen idee naar waar en op voorhand plannen is tijdverlies. indien er mensen in spanje zitten en die een avondje willen stappen. let me know, dan kunnen we feestje bouwen

moesten er nog mensen zijn die een roadtrip maken ==> foto’s nemen. kben een website aan het maken over roadtrips, couchsurfing, wildkamperen en goedkope hotels. beeldmateriaal en eigen ervaringen zijn van harte welkom.

grtzzz

contact me vanpaemel2@gmail.com

motto: travel and find your home!!!

Hoi Tom

Wat een leuk idee zeg! Ik vertrek 7 februari tot half mei naar Malgrat de Mar (vlakbij Lloret de mar) om er mijn stage te lopen. Wie weet dat je dan eens in de buurt bent ofzo, want ik zal er ook in het begin niemand kennen enz… Ik weet zelf nog niet op voorhand hoe alles zal lopen aangezien ik nog wacht op meer details over mijn accommodatie (wordt door mijn stageplaats geregeld).

Groetjes

hoi roosje,
in september ben ik in lloret geweest. als je daar de 7de januari bent willen wij altijd eens paseren wanneer we terug keren. helaas langer dan een dag vrees ik dat we niet kunnen blijven, omdat we proberen om zoveel mogelijk wildkamperen en in lloret is dat vrij moeilijk. als je meer gegevens doorgeeft van je verblijfplaats en telefoon, komen we zeker eens langs.

lloret is trouwens zeer mooie streek. je moet zeker barcelona bezoeken ook dan.

groetjes tom

vanpaemel2@gmail.com

Hoi Tom

Ik zit niet in Lloret, maar Malgrat, dat is er net naast. Kan ik je via dit emailadres ook via msn toevoegen? Dat praat makkelijker. Ik zie namelijk net dat je van Brugge bent, ik namelijk ook! Wat een toeval haha!

ewel je mag me anders toevoegen op msn. vanpaemel2@gmail.com
wen keer gekeken naar waar we juist gaan. we gaan eerst een dag of twee naar bordaux en dan rijden we spanje binnen.

maar goed ik hoor je wel op msn.

groetjes tom

Zo ik heb je toegevoegd op msn, maar ik weet nog niet wnr ik online zal komen, ik zit volop in de blok :slight_smile: dus mijn pauzes zijn nogal onvoorspelbaar haha… tot gauw é