Meningen gevraagd

Beste allemaal,

We hebben een nieuwe website geopend voor Nederlandstaligen in Spanje. www.prikbord.es. Hier is allerlei nieuws, informatie, entertainment etc te vinden, maar ook een vraag en aanbod kant bijvoorbeeld. De website is op dit moment actief en er zal nog veel meer toegevoegd gaan worden, maar onze vraag is eigenlijk of er mensen zijn die hun mening willen delen, of suggesties willen geven mbt prikbord.es.

Ziet er goed uit. Twee dingen die me opvielen:
De weerkaart zou ik zodanig maken dat Spanje er ook op staat.
De percentages IRPF die worden gegeven kloppen niet. Het minimum is 2% (heb ik zelf ook gehad gedurende een periode, nu zit ik op 8%). Dit verschilt nogal met de 18% die jullie als minimum hanteren.

Wat is het doel van jullie site?

1 like

@corberana: dank je wel voor de input. Wij zullen dit meenemen.

Ons doel is simpel: wat wij proberen op te zetten is een totaal-website voor Nederlandstaligen in Spanje, dat is dus informeren, entertainment, een community en veel meer, eigenlijk heel breed. Mensen moeten op 1 website kunnen vinden wat zij zoeken, en hier hebben we dus wel nog de insteek van gebruikers nodig. Ervaringen zijn hier een goed voorbeeld in. We hebben daarom gekozen om er een forum aan vast te maken, een vraag en aanbod, en we zijn nog bezig om meer items toe te kunnen voegen.