Info en advies over wonen, werken en studeren in Spanje.

Met heel veel plezier hebben wij een website gemaakt met uitgebreide informatie, advies en handige tips voor Nederlanders die willen wonen, werken of studeren in Spanje. Het adres is http://www.vertreknaarspanje.nl

Ik heb onderliggende berichten verwijderd omdat er blijkbaar de indruk werd gewekt dat ik broodnijd zou hebben.

Ik heb Bas (reeds eerder) van advies gediend.
Ik heb zelf geen enkele site op dit gebied, wel diepgaandere sites op deelgebieden.
De site is mooi, de informatie correct maar erg oppervlakkig, de taalfouten zijn ruimschoots aanwezig evenals de Adsens-advertenties. Daar is allemaal niets mis mee.
Als de informatie diepgaander wordt, neem ik met plezier op al mijn sites een link op, uiteraard want dan wordt er iets toegevoegd.
Mijn 900.000 bezoekers weten dat inmiddels te waarderen.
Ik heb Bas al eerder geschreven hoe ik dat heb bereikt in de loop van de afgelopen tien jaren, en ik gun hem exact hetzelfde, hoplijk sneller.

Een tip: als je op een forum als dit reclame maakt, geen enkel probleem, neem dan ook een link op!

En geef dan ook antwoorden op vragen die gesteld worden, dat is toegevoegde waarde. En neem dan gerust in je handtekening je website op, why not?

oei, oei, oei, ongewenst commentaar wordt verwijderd…

Zoals ik je privé schreef, wordt niet zakelijk commentaar altijd verwijderd.
Je mag schrijven wat je wilt, maar houd het wel zakelijk. De vaste bezoekers van Wereldwijzer weten dat maar al te goed.

Privé heb ik niet met u gecorrespondeerd en ik denk ook niet dat dat wenselijk zou zijn. Met censuur wil ik niets te maken hebben.

Hallo,

Toch maar even je post nakijken.
Censuur is een zwaar woord. Ik heb mijn eigen commentaar ook weggehaald. Immers dat was aanleiding voor persoonlijke commentaren van jou. En daar is het forum niet voor bedoeld.