Ik zou graag van de gelegenheid gebruik maken om mijn nieuwe website over Spanje onder de aandacht te brengen.:biggrin: http://www.vakantiereizenspanje.nl
Dit is een online reisgids over Spanje bordevol informatie over elke regio van Spanje. Er is ook veel thematisch info te vinden zoals over de nationale parken van Spanje:
Goeie website!
Ik zat net even de Engelse versie te bekijken, en niet dat ik bijdehand wil zijn maar… wist je dat al de ´vacation´ links in het Nederlands beschreven zijn? (op één na). Ik dacht, laat het je even weten.
Maar verder, echt niks mis mee, vind het een goede site!
Ik werk zelf ook voor een website dus ik weet hoe makkelijk het is om iets over het hoofd te zien en als er dan een foutje is hoop ik altijd maar dat iemand zo aardig is het te melden als ik het zelf niet zie haha.
Ik heb de titel van het bericht even aangepast, je had er een link in staan (en dat mag niet).
Verder heb je de naam van je site / organisatie in je accountnaam staan, daar heb je een organisatieaccount voor nodig. Die kun je hier aanschaffen: www.wereldwijzer.nl/reisaccount
Hoe gaat het verder met je site(s)? Je engelstalige site kun je binnenkort ook onder de aandacht brengen op World Travel Forums: www.worldtravelforums.net