Hi, ik zag onder mijn post dat hij was aangepast (in dit geval door georgessiam in het Thailandforum), kan ik nog ergens terugzien wat er dan is aangepast? Vind het een beetje vreemd dat ik daar van melding van krijg, voor hetzelfde geld wordt er heel wat anders van gemaakt?
Kan iemand nog een reactie geven op bovenstaande post? Bij voorbaat dank!
Heel simpel Dutchgirl,
Je had melding gedaan aan de persoon die zijn topic in het verkeerde subforum had geplaatst in het Thailandforum.
Heb zijn posting op de juiste plaats gezet,dus was je reactie niet meer nodig(wat betreft verkeerde forum)zodoende heb ik je zinnetje verwijderd!
groet,georgessiam.
Ah duidelijk, dankje. Het ging me ook niet zozeer om de aanpassing of dat het door jou was gedaan, maar vind het raar dat je niet een melding krijgt als er iets aangepast is ![]()
Nou het hoord nu éénmaal bij mijn taken als moderator op het Thailandforum,om alles te verwijderen en aan te passen indien het nodig is.
Ik werk zo,berichten verwijderen,lid word verwittigd via pm.
Aanpassen van berichten word het lid niet verwittigd,maar hij kan altijd mij even een berichtje sturen, waarom zijn posting is aangepast!
Dagelijks moet ik verschillende postings aanpassen,als ik iedereen een berichtje moet sturen,dan kan ik beter een secretaresse onder de hand nemen Dutchgirl!![]()
Zal ik solliciteren? lol2