Meeting

dan wil ikke ook aan het raam!! hahahaa
en ze kunnen zo’n grote tafel maken als wij willen denk ik…
maar misschien willen ze ons idd wel boven zetten… dus dat moet je dan wel ff zeggen, dat we beneden willen!!

jaja!!! Komt goed… zal vandaag wel even bellen… 18/11 17.00 uur?

Meiden ik heb gereserveerd!!! 18/11 17.00 uur voor ongever 14 personen beneden… en Beps en Bloem aan het raam… en ik daarnaast :stuck_out_tongue:

:smiley:
dan moeten we alleen ff kijken waar we met zoveel terecht kunnen voor chocomel enzo…

Ziet er leuk uit, die meeting ! Wou dat ik er ook bij kon zijn :o
Is wel wat ver voor mij, maar denken jullie dan wel eens aan mij ??? :wub:

@ kaylo… je kunt er ook bij zijn!! moet je alleen de keuze maken of je ervoor naar utrecht wilt/ kunt komen… die keuze kunnen we niet voor jou maken, maar je bent van harte welkom!!

Precies… Iedereen (nou ja bijna iedereen is welkom)!!!

Ja maar gaat iedereen al meteen mee dan? Of komen er ook alleen naar het restaurant?

@ cyn, dat weet ik niet, maar weet cker dat er een aantal al om 12 a 13 uur op CS staan… diegene die later komen, die moeten dan om 17 uur bij het restaurant zijn…
of ff sms-en waar we uithangen in de tussentijd…

bloem : weet wel hoor, dat ik welkom ben ! :wub: Maar is op zondag en moet maandag om 05u terug uit bedje ! En helaas bijna geen verlof meer ! Anders met héééééééééééél vééééééééééééééél plezier hoor ! Geef iedereen in elk geval een dikke :kus: van mij ! Enne, have a great time !!!

owhhh but we willllll :smiley: :smiley:

Nemen jullie fotootjes ook dan ? Dan kan ik wat meegenieten :o

Zoveel mogelijk, maar ik wil er niet graag op, en Bloem ook niet helaas…hihi! Dus wij maken ze wel!!!

Ik heb anders nog hele leuke foto’s hier thuis Bep. Sta jij ook op, maar zijn inderdaad alleen voor huiselijk gebruik, zeg maar!:lol:

hahahaha lol.
Oke ik ga kijken of ik nog wat kan regelen heb teveel uur over, dus heel misschien mag ik die zondag opnemen. moet ik mijn baas heeeeee lief aankijken.
Maar ik beloof nog niks, want mijn baas zal vast nee zeggen omdat ik de enige bhv-er ben dan:(
Maar overleggen kan altijd toch???

hou jullie wel op de hoogte maar zal vast niks worden

Dat zou leuk zijn Jac.

Nee heb je, ja kun je nog krijgen van je baas, dus wie weet.

Ok.Jac,kijk of het je lukt…trouwens…ik wil bij het raam zitten…

Ik denk Hans, dat we toch niet met z’n allen aan 1 tafel kunnen, dus gaan jij en ik voor het andere raam zitten. :unibrow: Want ja, ik wil nu ook weleens een keer voor het raam zitten. :vak02:

Beps
Bloem
Brenniej
Cyn
Filiz
Hans
Marion
Miere
Mk
Nancy
Roanna
Seray
Toos
Trl
Viva

party party

en wie van ons komen er al om 12 uur a 13.00 uur??
ikke dus, en beps want die rijdt en cyn dus ook…
wie nog meer??

Ik ben ook vroeg.