Meeting

:tssk:
is that so…?

:hihi:

Hoorde van Linda dat er zondag een grote meeting is en wil jullie allemaal heel veel plezier wensen!!!

Telefoon doet het hier niet… Storing ofzo… heb het restaurant gemaild met de vraag waar we geplaatst worden, en dat we met 18-20 personen gaan komen… :hihi:

je bent goeddddd, mss toch voor de ckerheid ff bellen morgen…

nou,mijn naam kan tussen aanhalingtekens…gigantische pijn boven mijn hoektand,straalt door naar mijn lip.

als het een wortelkanaal-onsteking is ben ik er mooi klaar mee…dan zit ik ipv.zondag op een stoel in een restaurant op de stoel op maandag bij de tandarts.

Ik kijk het aan tot zaterdagavond,hou jullie op de hoogte…kl*te,uitgerekend nu.

Hoop zelf op een holteontsteking,voor het slapen gaan,hup 2 paracetamols en hoop dan morgen dat het weg…ben als de dood voor tandartsen.

Sh*t Hans dat is balen …

@Hans:
Dart zou inderdaad sund zijn, als je niet kan komen. Maarja, als het niet gaat, gaat het niet.

Vanavond een paar molletjes en miss ff spoelen met chloorhexidine na het tanden poetsen. Beterschap in ieder geval, want pijn is nooit leuk en zeker in je mond niet.

@Hans
Dat is BALEN zeg, net voor de megameeting! Hoop dat je zondag op de stoel in het restaurant zit en niet in die van de tandarts maandag. Want we willen onze forumbeheerder ook in het echie zien. Beterschap … en duimen hier voor je dat het geen wortelkanaalontsteking is.

@Hans: Dat zou heel jammer zijn als je niet mee kunt. Misschien morgen tandartsbezoekje. In ieder geval beterschap

Hans, als je morgen naar de tandarts gaat, dan is het probleem zondag over…uitgaande van die kanaalontsteking…(heb er ong 10 gehad ondertussen, laat ze soms zelfs al zonder verdoving doen zeg maar…:tssk:)

Kom op hoor, nu niet opgeven… Pleaseee!

Beps…wat zijn de symptonen?

Mijn hoektand(kroon)wil er wel uitknallen zodra ik het tandvlees daarboven aanraak en ook als ik mijn lip aanraak onder de neusholte,lachen doet pijn(trekt)

nee kies of tand is niet aan te raken, kaken en holtes doen dan geen pijn… Lip al helemaal niet

Als je naar de tand/kies wijst doet het al zeer!
Sterkte

Hans, waarom ga je dan morgen niet naar de tandarts? Als ik jou was zou ik toch niet gaan wachten tot zaterdagavond! Kan alleen maar erger worden hoor. In elk geval sterkte en hoop van harte dat je kan komen zondag!

Mar,ben geen held als het om de tandarts gaat;ga uit van het positieve;2 paracetamols voor het slapen en hoop dan dat het morgen weg is;kan ook een holte probleem zijn omdat ik natuurlijk veel buiten ben

@Hans,

zou zomaar kunnen.
Ikzelf zit meestal binnen, maar heb wel een paar keer nadat ik op koudere dagen buiten was tandpijn gehad.
Bleek toen ook dat "gewoon"kou was.

Hopen maar dat dit bij jou nu ook het geval is …ben je morgen weer okè.

Je kunt wel bang zijn voor de tandarts Hans, maar het is maar wat je wilt. Ik heb liever een keer goed pijn bij de tandarts, dan door blijven lopen en dagenlang pijn hebben en dan alsnog naar de tandarts/dokter moeten.

Probeer inderdaad eerst zo dadelijk een paar molletjes en kijk even aan hoe het morgen is.:tssk:

Sterkte ermee.

ALVAST HEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER IN UTRECHT!!!

Maar ik denk dat dat wel zou lukken!!
Het is al bijna zover!!!

Ik kom ook mee!!!

@Damber: Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Klets je trouwens net zoveel als Viva??