Wens jullie alvast heelllllllll veel plezier
@ toos, dank je! tis idd erg jammer ja… misschien een reden om toch maar niet te gaan dan ??? :biggrin: :hihi: :biggrin:
Rotterdam is voor mij echt te ver!! Tevens heb ik 25 juni mijn laatste herkansing voor mijn opleiding… En sorry maar dat gaat voor!!
Volgende keer ga ik weer mee!!
x
Ok,ik reserveer voor 6 personen,hoe laat? 6 uur?
We verzamelen bij de informatiebalie in de hal,
Is 3 uur ook goed?
Ik hoor het wel,
Groetjes,
Hans.
ikke kom om 2 uur en om 5 uur reserveren lijkt me beter…
andere mensen moeten ook nog naar huis na het eten
2 Uur verzamelen dan? Nou ja, rond 2 uur. Ligt eraan hoe laat de trein aankomt natuurlijk. Leuk leuk leuk…ik heb er in elk geval zin in!
Cynnie, wat doe je ons aan?
rotterdam is toch niet verder dan utreg??
Voor de duidelijkheid meiden… Voor Cyn is Rotterdam een half uur verder(bijna de helft qua reistijd…) en voor mij 1 uur!! (ik doe er 2.35 uur over!!!) Ik weet trouwens ook niet of ik kom…die reistijd is wel immens… ik reis niet graag na 22 met de trein, auto kan je in Rotterdam nergens kwijt… Flevolijn is niet echt een veilige reisomgeving he…
nou dames
dan is de keus heel snel voor mij gemaakt
mar en mierre maakt het nix uit, mij ook niet, viva denk ik ook niet
dus dan zeg ik: utrech / pamukkale
simpel…
hans?
nou kom op lady’s we zijn met zijn 6en cyn, kom je wel naar utrecht? en Beps ook?? dan is de keuze snel gemaakt 4 die het niet uitmaakt…2 problemen met rotterdam…dan is het dus Utrecht…Mee eens Hans???
Voor ons niet Mierre wij zitten van alle 2 even ver weg…oke Rotterdam is bij mij om de hoek maar Utrecht is een kwartier verder, niets om over te vallen toch…maar vanuit het noorden of de flevopolder is het al gauw 1 uurtje verder…
Utrecht vind ik altijd prima, weet alleen nog steeds niet zeker of ik meega… Die herkansing moet ik gewoon halen, en dat is de 25ste… Jullie horen het wel…
x
nou ja, den haag of rotterdam is even lang treinen voor cyn
maar nogmaals
ik zou zeggen utrecht dan
weet alleen niet of hans dan nog wil komen
We wachten Hans af, toch…
ja ff afwachten
Echt gewedlig vind ik dit! Dat we toch alle moeite doen om bij elkaar te komen. Jullie zijn echte toppers hoor meiden…enne Hans?!~Voor jou toch geen moeite om ook naar Utrecht te komen hoop ik.
Moet ff kijken hoe het met de trein zit,ik kom wel later…jullie horen het nog,
Hans
Meiden klasse!!! Dan kom ik ook…
Heerlijk dat jullie er zoveel waarde aan hechten…daarom wilde ik ook geen definitief nee zeggen. Omdat ik het zo leuk vind om elkaar te zien/knuffen!!
Ik hoor het, wie reserveerd er???
ikke ga morgen ff bellen naar pamukkale… ze kennen me vast nog wel :hihi:
5 uur? 6-7 personen??