Meeting januari 2009

Moest er toch van komen…

Hoe,wat,waar?

Het ligt er voor mij een beetje aan welke datum en wat voor dag… Januari is voor zowel werk als prive bij mij erg druk… Dus ik hoor het wel!

Hans, het TLK gedeelte heeft al een meeting in januari (ie ook http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=58948)

Dus tenzij je alleen maar voor een gedeelte van WW meetings wilt organiseren handig om je daar in te verdiepen?

Persoonlijk vind ik het iets te snel na de vorige meeting, wat betreft de TTT afdeling. Ik zou zeggen, ergens in het voorjaar weer ofzo. Maargoed, ik hoor het wel.

:dag:

Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje te snel op elkaar, dat deden we voorheen ook niet toch? Bij ons is januari ook erg druk met verjaardagen. Februari hetzelfde verhaal, verjaardagen en hopelijk nog een reisje. Ik weet niet of er bij zijn die carnaval gaan vieren? Valt ook in februari. En … zou leuk zijn als TRL er bij kon zijn deze keer en denk dat januari voor haar te vroeg is. Maar dit is mijn mening, misschien zijn er bij die wel zo snel weer willen meeten. Ook oke, als ik kan ben ik erbij.

Mij maakt het niet zoveel uit, als ik het maar optijd weet! Ik moet zelf het rooster maken en ik heb het rooster tm 15febr nu gemaakt. Maar als ik dit allemaal zo lees is het misschien toch verstandig om het later te doen. maart/april? Groet Jac

Hans : zou ook graag Trl erbij hebben, denk dat maart/april dan beter is

Is goed,Raak…we zetten het ff in de koelkast…

Hans : koelkast niet te hoog he dat ie niet bevriest…dat is ook weer niet de bedoeling:lol:

Raak…je bent een schat…zet het bakje meeting op de onderste plank en blijft daar staan…

Hans ::thumbsup:

In de groentelade kan ook, als je er af en toe maar even in kijkt.? :nod: :thumbsup:

ben het helemaal met de meiden eens, januari is veel te snel…

vind januari ook al veel te snel

Dames : wordt ook later hoor, is al beslist, alleen het onderwerpje heet nog meeting januari:lol::lol::lol: