Hoi,
Ik wil eens kijken of ik wat mensen bij elkaar kan vinden die in september/oktober op Bali, Lombok of Flores zijn zodat we elkaar misschien daar eens kunnen ontmoeten ?
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Gr Pieter
Hoi,
Ik wil eens kijken of ik wat mensen bij elkaar kan vinden die in september/oktober op Bali, Lombok of Flores zijn zodat we elkaar misschien daar eens kunnen ontmoeten ?
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Gr Pieter
Ik ben daar zeker voor in, denk dat ik toch alleen die kant op ga
Dus lijkt mij leuk om daar te meeten!
Groetjes serena
Hoi Serena,
Leuk! Laten we dan contact houden via FB. Ik heb al meerdere mensen gevonden die dan ook gaan dus lijkt me leuk om daar af te spreken en nu al wat voorpret te delen
Ik ben Pieter uit Haarlem, dan kun je mij wel vinden op FB.
Gr Pieter!
Hoi!
Ook wij gaan in September naar Sumatra, Bali, Flores en Lombok! Hebben er al veel zin in!Wij hebben zelf een rondreis samengesteld, maar wellicht zijn we toevallig op bepaalde data rond dezelfde plek…
Maken jullie ook een rondreis?Gaan jullie op de bonnefooi of hebben jullie van te voren al accommodaties etc vastgelegd?
Groetjes Cintsa
Hey cintsa,
Ik ga backpacken. Heb wel een soort planning maar weet nu al dat ik me daar niet aan ga hpuden juist om de vrijheid erin te houden. Maar meld me aan op FB, misschien kunnen we meeten! Leuk!
Gr Pieter uit Haarlem
Hoi, ik heb op fb een groep gemaakt: reis naar indonesie 2014, zien we elkaar daar. Join the group and speak your mind
Hi sereen,
Goed idee, ik zal iedereen uitnodigen die ik al in mn lijst heb staan!
gr Pieter
Ik ga in september/oktober ook naar Indonesië. Ik weet nog niet precies welke route maar het wordt waarschijnlijk Java/Bali/Gili’s. Vind het wel leuk om aan te sluiten in de Facebook groep. Misschien lukt het om elkaar daar te zien :).