Meerijden In Vrachtwagen Naar De Cote D'azur ?

Zondagavond 31 juli of iets eerder vertrek ik met de vrachtwagen (losse trekker) naar Menton. Dat ligt in Zuid Frankrijk vlakbij Nice aan de Italiaanse grens. Ik doe hier 2 dagen over. Voor de gezelligheid zoek ik een meerijder, bij voorkeur een jongen.

Het betreft min of meer een ‘pret-ritje’, geen commerciele rit voor een transportbedrijf. Hoewel ik van origine geen beroepschauuffeur ben rijd ik dit keer naar Zuid Frankrijk om een zeilboot op te halen op een dieplader die gebruikt is door studenten van de TU Delft voor de zeilwedstrijd ‘Voile de France’ deze juli maand. Dit doe ik belangeloos, alleen mijn onkosten worden vergoed.
Ik doe dan ook rustig aan; het moet vooral leuk zijn!

Vertrek vanaf NL is waarschijnlijk vanuit Waddinxveen.
In Menton koppel ik aan en rijd op mijn dooie gemak terug om te eindigen in Delft.

Leuke jongen of meid kan kosteloos met me meerijden, zonder bijbedoelingen, puur voor mijn gezelligheid. Wel graag even van tevoren contact; ik wil graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb.

Iets over mijzelf: ik ben een normale jongen uit Delft. Grafisch ontwerper en af en toe freelance chauffeur (voor de lol en om bij te verdienen; in dit geval voor de lol).

Voor info of vragen; gewoon ff mailen, liefst met wat info over jezelf, waarom je mee wilt etc.

hoi Lean, nog een keer voor de zekerheid. Mijn vriendin en ik willen graag met je meerijden! Ik hoop dat je ook je plek hebt voor 2 leuke mensen. We studeren allebij aan de kunst academie en zijn 23 jaar oud. We zijn van plan om te gaan werken op een kasteel in Montignac, vlak bij Bordeux en we kunnen alleen gaan als we zo goed als gratis vervoer kunnen regelen. Dus jij zou onze uitkomst kunnen zijn !!! Je bent dan van ontzettend goed gezelschap verzekerd 'haha !. alvast bedankt, line en Bregt.