Ik (man, 32 jaar) vertrek tussen 8 augustus laat op de avond en 9 augustus achterlijk vroeg in de ochtend vanuit Leuven (België, allez, zenne) naar Bordeaux.
Aldaar logeer ik in de Chambres d’Hôtes van een goeie vriendin en heb ik verder ook alles al uitgestippeld. Dus, als u het niet erg vindt, het gaat louter om mensen die willen meerijden. Ook gezellig natuurlijk. En als u/jullie nu echt uitzonderlijk goed meevallen, kunnen we daarna nog wel eens een pastis of zo gaan drinken. Wie weet.
Ik wil gerust 2 mensen meenemen (geslacht, leeftijd en weet ik veel wat maken niet zoveel uit, goeie vrienden, goeie vriendinnen, koppels, whatever). Graag wel een leuke, vlotte babbel. En niet al te psychopathisch is ook meegenomen. Rijbewijs is altijd handig om even af te kunnen lossen. Verder verwacht ik niks.
Dus ja, u leest het goed: er kunnen twee mensen volledig kosteloos meerijden naar Bordeaux. Ter info: ik reis op 16 of 17 augustus weer terug naar Belgïe. Wie weet komt dat iemand anders dan weer goed uit. Reageer massaal op stephen.walckiers@vvl.bbdo.be. Dank u