Motor trip Zuid Frankrijk

Hallo, iemand zin om samen een trip naar de Cote d’Azur te maken van 2-15juli? Heen in 3dagen, weekje ter plaatse en terug in 3-4dagen over de kleinere wegen ( geen peage), tenten onderweg en ter plaatse vast logies. Ben 52jaar en tuf BMW 1200GS. Gezien vrij last minute graag ook reaktie via mail

Hallo iemand zin om samen naar Zuid Frankrijk te trekken met de moto? Ga van 2-15juli richting Cote d’Azur, op in 3dagen, weekje ter plaatse en terug in 3-4dagen over de kleinere wegen (geen peage). Onderweg tenten en ter plaatse in logies. Ben 52 en tuf BMW1200GS. Reakties graag ook via mail want is nogal kortop

Beste,ik ben 53 en rij ook met de Gs 1200. Ik doe zelf ook zo een reizen en met de tent. Deze periode kan ik niet , maar we zouden wel eens tesamen een dagritje kunnen doen , om mekaar te leren kennen en dan misschien volgende reizen plannen.
Mvg
Tim

hallo daniel
ben zelf veel onderweg met de motor,graag even contact met elkaar
tot hoors ronny

      • Updated - - -

hallo tim
graag even contact ,ben zelf een regelmatige motorrijder
graag even contact
ronny

hallo

vertrek volgende week maar mail me anders even, kunnen afspreken als ik terug ben. daniel1200rs@yahoo.fr
Oh ja ben van Rotselaar

mvg
Daniel

Hoi Ronny ,

Ik ben van Kruibeke en men mail : restiau@pandora.be
Ik ben ook in verlof in de maand juli en dan kunnen we daarna zeker eens afspreken om een ritje te doen .
Volgend jaar ga ik in ieder geval weer een motorreis doen in de genre van men andere reizen .
Zie naar mijn profiel en berichten .

mvg

tim