Zuid-Frankrijk, Côte d'Azur

Hallo allemaal,

In de aankomende zomer (juli/aug) wil ik naar het zuiden van Frankrijk, regio Côte d’Azur. Wat ik daar wil gaan doen: steden/dorpjes bezoeken, mountainbiken/tennis/duiken, maar ook lekker eten/terrassen. En eventueel Monaco bezoeken.

Heb jij hetzelfde idee en ben je vrouw tussen de 22-30, mail dan naar [EMAIL=“roel_vanhorne@hotmail.com”]roel_vanhorne@hotmail.com

Groetjes Roel
27 jaar

Ja dat klinkt zeker leuk. Ik ben wat aan het rond kijken op Internet voor een reis. Zit er aan te denken om voor het eerst met een singlereis mee te gaan. Frankrijk is erg leuk en mooi!
BIjna alles wat je opnoemt aan activiteiten spreekt mij ook erg aan…

Gr Johanneke

Hey Johanneke,

Leuk dat ik een reactie krijg. Ben nieuwsgierig waar je aan het kijken bent voor een reis. Wil je specifiek naar Zuid Frankrijk of maakt het niet zoveel uit? Mijn zusje is afgelopen zomer in de buurt van St. Tropez geweest en heb de foto’s gezien. Die vond ik wel zo mooi dat ik zelfs na wilde komen met de auto. Maar goed, ze waren alweer op doorreis naar Italie wat mij ook erg mooi lijkt. Aankomende zomer wil ik toch actie ondernemen.

Je had het ook over een singlereis. Bij welke organisatie wil je dat gaan doen? Ben je al in veel landen geweest?

Gr. Roel

Hoi,

Ja ik ben erg aan het rondkijken op internet. Tot nu toe heb ik de leukste singlereizen gezien bij Fox. Vorig jaar was ik van plan met Fox naar Sicilie en Malta te gaan. Dat leek me een geweldige reis. Maar ik kreeg toen plots een nieuwe baan en ging verhuizen. Dus ben ik niet echt meer met vakantie geweest. Dus 2008 wil ik zeker op vakantie. Ik ging tot nu toe vaak met vrienden of familie. Maar niet iedereen vindt dezelfde dingen als ik leuk en sommigen hebben inmiddels een partner waar ze mee op vakantie gaan enz. En het lijkt me een leuke manier om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen, beetje gelijkgestemde mensen.
Ik vind Europa erg mooi en ga waarschijnlijk wel weer voor een reis binnen Europa. Welke weet ik nog niet. Het hoeft dus niet perse Zuid-Frankrijk te zijn, maar lijkt me ook leuk…
En jij? Ga je alleen op vakantie? Met anderen? Wat zijn jouw plannen/ ideeen??

Gr Johanneke